XXL Nutrition

Schema 3x fb/w (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wat zijn dan goeie core oefeningen?
En voor heupflexie?
 
Hoe zit je opwarming? Ik krijg zelf ook wel eens wat gekraak en knak uit mn gewrichten als ik niet eerst wat opwarm.
Ok heb dus gisteren nog eens close bench gedaan. Het 'geklak' in mn linkerschouder heb ik enkel als ik mn bovenarmen dicht tegen mn lichaam hou, als ik mn bovenarmen tot een hoek van 45° ofzo t.o.v. mn romp is er geen probleem. Maar spreek je dan nog altijd evengoed te triceps aan?

Wat zijn dan goeie core oefeningen?
En voor heupflexie?
 
erca zei:
Maar spreek je dan nog altijd evengoed te triceps aan?

Je rom is natuurlijk kleiner; waarschijnlijk iets minder dus.

Maar waarom doe je niet een andere isolatie voor je triceps als je 'last' hebt van je schouder?
 
Eigenlijk staat ie zelfs niet in mn schema :D
vroeg het mij gewoon af

zal overigens waarschijnlijk met dit schema een log beginnen
 
Wat raad je dan aan?
Zijn goodmornings geen heupflexie?[/qutoe]
Wat zwaar dynamisch/isometrisch abs werk als in dragon flags/hangin leg raises etc.

GM's zijn heupextensie, net als alle andere lifts.
als ik mn bovenarmen tot een hoek van 45° ofzo t.o.v. mn romp is er geen probleem. Maar spreek je dan nog altijd evengoed te triceps aan?
Klinkt als een elbows in regular bench, of een elbows out close grip bench; hoe wijd is je grip?
Je rom is natuurlijk kleiner; waarschijnlijk iets minder dus.
Hier heeft het dus niets mee te maken.
Maar waarom doe je niet een andere isolatie voor je triceps als je 'last' hebt van je schouder?
Omdat een close grip bench betere assistance is dan een standaard extension.

Erca, heb je al reverse bench geprobeerd?
 
hanging leg raises zal ik eens wat meer doen, maar ben niet echt lenig dus zal ook wat rekoefeningen beginnen doen dan voor full rom. Dragon flags heb ik vroeger geprobeert maar knalde vanaf een bepaald punt gewoon naar beneden, dat wordt dus oefenen :D

mn grip is op schouderbreedte, als ik normaal bench neem ik hem iets wijder dan schouderbreedte

reverse bench? Kan er niet direct een uitleg van vinden, heb gevonden dat het een soort bench is met reverse grip, is dit dan supinated benchen ofzo?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
bingo; is dit tevens ook de goede uitvoering enzo?
Moeten je bovenarmen tegen je lichaam blijven of mogen ze wat opzij wijken (een hoek vormen t.o.v. het lichaam dus)
 
Hoe verder je ellebogen naar buiten wijken des te meer de borst bij de beweging betrokken raakt.
 
heb reverse bench bij zondag geplaats, vanmiddag eens vlug kijken hoe hij aanvoelt. Zal vanaf volgende week dan met dit schema beginnen.
 
zou ik er nog ergens shrugs bijgooien voor de traps of worden ze al genoeg aangepakt?
 
Back
Naar boven