AndroidHealthClinic

schema cardio (hardlopen) en kracht (fitness) Help

Bezoekers in dit topic

durianrider

Novice
Lid geworden
20 apr 2017
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
2m05
Massa
115kg
Hey allemaal!

Allereerst wat een geweldig forum! Ik ben al een tijdje op zoek naar een goed schema, maar kom er niet helemaal uit wat nu goed voor me is, ik zou graag spiermassa willen behouden /opbouwen maar ook 3x per week willen hardlopen (1x interval en 2x cardio), ik heb iets teveel vetmassa op het moment dat zou ik willen verbranden, maar liefst niet ten koste van mn spiermassa.

Kan iemand misschien een schema voor me opstellen / advies geven?
Hoe vaak kun je het beste een shake nemen op een dag?
op welke dagen het beste hardlopen en welke dagen krachttraining (is rust nodig?)

Ik hoop dat iemand me kan helpen

Thanks alvast allemaal!!
 
Check even de stickies, staat allemaal beschreven!
 
thanks!! k heb veel doorgelezen, maar ik kom er niet helemaal uit
 
Hey allemaal!

Allereerst wat een geweldig forum! Ik ben al een tijdje op zoek naar een goed schema, maar kom er niet helemaal uit wat nu goed voor me is, ik zou graag spiermassa willen behouden /opbouwen maar ook 3x per week willen hardlopen (1x interval en 2x cardio), ik heb iets teveel vetmassa op het moment dat zou ik willen verbranden, maar liefst niet ten koste van mn spiermassa.

Kan iemand misschien een schema voor me opstellen / advies geven?
Hoe vaak kun je het beste een shake nemen op een dag?
op welke dagen het beste hardlopen en welke dagen krachttraining (is rust nodig?)

Ik hoop dat iemand me kan helpen

Thanks alvast allemaal!!
5x5 starting strength, google maar ffe of zoek hier
shakes hoef je niet te nemen, is enkel maar om de gaten in je voedingsschema op te vullen (te weinig ewitten bv)
rust is nodig
 
Back
Naar boven