MuscleMeat

schema check

Bezoekers in dit topic

010010

Cool Novice
Lid geworden
21 apr 2014
Berichten
66
Waardering
3
Lengte
1m81
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Hallo!

Ik ben deze week begonnen met dit upper/lower/ppl schema, maar ik twijfel toch een beetje of het niet te veel is.

Ik doe ongeveer 4 jaar aan kracht training en zit op het moment in een kuur.

Doel is uiteraard massa pakken en de voeding is helemaal in orde.

Workout Programs

Thanks voor de feedback alvast!
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn jou stats op de main lifts?
Je bent 1m84 en 79kg en bent nu al aan het kuren?
Je weet niet eens wat een normaal trainingsschema is?
Hoe ziet jou voeding eruit?
 
die stats kloppen niet, 1.81 bij 77 kilo op 10 % vet.

bench 115kg 3 reps
squat 120kg 2 reps


voeding is helemaal clean, en 600 kcal boven onderhoud.

Snap dat er zonder aas nog veel meer uit te halen is, maar ik heb verder geem podium ambities. En na mijn kuur kan ik prima verder groeien dacht ik. Het is een winstrol only
 
Laatst bewerkt:
Ben het persoonlijk er niet helemaal mee eens om op zo'n punt al te beginnen met AAS maar iedereen mag zijn eigen beslissingen hierover maken.
Over het trainingsschema ben ik het ook niet eens aangezien die repranges over the roof zijn. Het is op deze manier meer cardio en boven de 15/20 reps gaat je helemaal niks opleveren als je naar mijn mening en verschillende studies kijkt.

Ga gewoon een goed en normaal ppl schema volgen.
 
Ben het persoonlijk er niet helemaal mee eens om op zo'n punt al te beginnen met AAS maar iedereen mag zijn eigen beslissingen hierover maken.
Over het trainingsschema ben ik het ook niet eens aangezien die repranges over the roof zijn. Het is op deze manier meer cardio en boven de 15/20 reps gaat je helemaal niks opleveren als je naar mijn mening en verschillende studies kijkt.

Ga gewoon een goed en normaal ppl schema volgen.

De reps die er staan zijn een totaal, je moet ze maken in 3 of 4 sets. Is dat te veel?
 
De reps die er staan zijn een totaal, je moet ze maken in 3 of 4 sets. Is dat te veel?

Ow dan is het gewoon een redelijk schema, zal zo nog eens een kijkje nemen.
 
Ik vind het een beetje teveel compounds per training.
Ik zou voor upper als main 1 bench day en 1 military press doen. Voor lower zou ik als main 1 squat en 1 deadlift doen.
Hiernaast de accessory lifts ook nog natuurlijk.
 
Misschien toch even een normaal ppl schema zoeken dan, ik kan nu nog switchen.

Heb jij nog suggesties?
 
Back
Naar boven