Fitness Seller

Schema cutten

Bezoekers in dit topic

DennisHarley

Novice
Lid geworden
23 jan 2016
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
86kg
Goedemiddag forummers,

Na veel gelezen te hebben of het forum heb ik geprobeerd mijn eigen voedingsschema te maken en dit is het resultaat!

Lengte 1.82 cm
Gewicht 100 kg


Doel is om eerst in vetpercentage te zakken (geen idee wat het nu is maar denk rond de 23%)

Kwam uit op:

200 gr eiwit
73 gr vet
185 gr koolhydraten




schema.png
 
Laatst bewerkt:
Ik zou bij meal 1 geen melk gebruiken maar water, kan je bijvoorbeeld 40gr eiwitpoeder met 50gr havermout in de blender mixen en daarnaast 30gr walnoten of pindakaas eten. Die 3 gekookte eieren zijn goed maar zou daarnaast 200gr brocolli eten en die rijstwafels weglaten. Brood ook vermijden, dan is bijvoorbeeld voor je training 100gr gekookte rijst met 150gr kip een goede oplossing en na je training meteen een eiwitshake en 30min later 100gr gekookte rijst met 150gr pangasiusfilet of koolvis. Je laatste maaltijd is prima. Evt sauzen niet toevoegen, hou het zo clean mogelijk ondanks dat het erg lastig is, maar dat gaat zeker uitbetalen! Heel veel succes
 
En om het plaatje compleet te maken goede cardio van 30min op loopband met helling, HF tussen 120/140. Dat opbouwen met een paar x per week te doen
 
Back
Naar boven