Fitness Seller

Schema feedback

Bezoekers in dit topic

Is het ook een idee dat ik er nog een dumbbell row bij doe voor de rug en trapezius?
En als ik de lunge 3x8 doe, moet ik dan elk been 3x8 doen of beide benen samen 3x8? Geldt dit ook zo bij dumbbell row? Dus beide kanten 3x8?
 
3x8 betekent 3x8 per kant

Ik vind zelf chin ups genoeg voor mijn rug, maar als je graag rows wilt doen kan dat. Ik zou ze dan afwisselend met chin ups doen. Dus ene dag de ene andere dag de ander

Rows zijn overigens niet echt voor je trapezius, dat zijn eerder shrugs (maar traps groeien naar mijn ervaring prima van deadlifts, squats en overhead press varianten, dus ik zou het lekker laten).
 
Ja als ik dan ook nog de chin ups en pull ups doe wordt het wel erg veel inderdaad. Ik denk dat ik het eerst zo laat en dan misschien later nog eens de pull of chin up vervang door row
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Misschien dat ik op woensdag de pull over er wel uit haal want anders is het wel een erg zware training voor mijn rug.
 
Laatst bewerkt:
Of de pull over gaat er helemaal uit en vervang ik door dumbbell row, de pull over bevalt namelijk niet echt..
 
Ik lig op de grond van het lachen. Bedankt voor je nuttige tips, heb ik echt heel veel aan.
Geen lachebekje dus...:( On-topic dan maar: ik denk dat je het schema gewoon eens moet uitproberen en zien of het je bevalt of niet en dan aanpassingen doen waar nodig. Vooral niet overredeneren.
 
Back
Naar boven