XXL Nutrition

Schema feedback

Bezoekers in dit topic

Casio

Novice
Lid geworden
8 apr 2018
Berichten
20
Waardering
1
Hallo dit is mijn schema die ik wil gaan gebruiken.
Dag

Welke spiergroepen

Oefeningen

Oefeningen

Dag 1

Borst, Tricep.

Bankdrukken, Schuin bank drukken, Dips en eventueel Pressen.

Cable tricep pushdown, Tricep kickback (die ene lekkere), Tricep extension (die ene achter het hoofd).

Dag 2

Benen (kuiten en hamstrings), Schouders.

Squat, Leg press, Leg extension, leg curl.

Standing calf raise, Shoulder press, Dumbell Lateral Raise, Face pull.

Dag 3

Rug (nek), Bicep, Onderarm en buik.

Barbell row, Pull up, Cable row. Back extension, Shrugs.

Dumbell curls, Barbell curls, Hammer curls en die ene voor onderarm.

Dag 4

Rust


Herhaal.


Ik wil graag hierop feedback ontvangen.
 
Je doet evenveel oefeningen voor je quadriceps als voor je biceps, denk je zelf dat dit een goed gebalanceerd schema is?
 
2 voor bicep en 2 onderarm? niks mis mee?

Je verhoudingen kloppen imo niet, je hebt nu meer oefeningen voor je onderarmen dan voor je hamstrings, om maar een voorbeeld te noemen.
 
2 voor bicep en 2 onderarm? niks mis mee?

Nee hoor, niks mis mee.

104fgxu.jpg
 
Alhoewel de feedback hierboven goed is, ga ik toch een andere richting uit. Ik ga er van uit dat je een beginner bent als ik naar je schema kijk.

Mijn vraag aan jou is: Wat is je doel?
Want met een split die je 3 dagen in de week uitvoert zal je zeker geen optimaal resultaat krijgen.

Het is erg belangrijk dat je een hogere frequentie pakt waardoor je spieren meerdere keren in de week worden gestimuleerd.

EDIT: Ik zelf raad je een Full-body schema aan. Mocht je eigenwijs zijn en toch meer volume wil ga dan voor een upper lower waar je de ene week 2x upperbody doet en 1x lowerbody en de andere week andersom.

Hoop dat dit je helpt.
 
Zinloos deze gast, kijk z'n postgeschiedenis.
Verspilde moeite, weet nergens de ballen van, te eigenwijs om advies aan te nemen en wil powerliftwedstrijden gaan doen.:roflol:
Beetje de nieuwe AKFIT maar dan toch nog minder irritant. TS ga eens gewoon stickies lezen.
 
Back
Naar boven