XXL Nutrition

Schema fitness 3x per week (Beginner)

Bezoekers in dit topic

Langee

Novice
Lid geworden
28 mei 2013
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
70kg
Beste Allemaal,

Ik fitness nu een tijdje en zo het erg op prijs stellen als jullie mijn training schema konden beoordelen met de kennis die jullie over de sport beschikken.

Ik ben zelf 18 jaar oud 2.00M en 72 Kg dit is natuurlijk veel te licht. Ik ben daarom erg bereid vol te gaan trainen en tot het uiterste te gaan tot nu toe heb ik erg veel plezier om naar de gym te gaan ik doe dit samen met een vriend.



Hier is mijn training schema ik hoop op tips en kritische feedback met wat er niet goed is en wat ik juist wel zou moeten gaan doen.

Ik ben nog erg nieuw in de fitness wereld
-Ik maak nog geen gebruik van een voedingsschema(ik neem aan dat dit uitermate slecht is )
-In de sportschool wordt mij aangeraden Shakes te gaan nemen en creatine (Aangezien jullie er denk ik veel meer verstand van hebben zou ik het op prijs stellen als jullie je kennis met mij willen delen)


Het schema is gemaakt door een instructeur :

Schema Dag 1 (Borst & Triceps).
Warming Up: 10 minuten cardio apparaat naar keuze.
Borst

Type Apparaat Sets Herhalingen
Bankdrukken 4 12 – 10 – 8 – 6
Dumbbell Drukken 4 20
Schuin Bankdrukken 4 12 – 10 – 8 – 6
Small Bankdrukken 4 12 – 10 – 8 – 6

Triceps

Type Apparaat Sets Herhalingen
Tricep Push Down 4 12 – 10 – 8 – 6
Dippen 4 Maximaal
Triceps Extension 4 12 – 10 – 8 – 6
Zagen 4 12

Cool down: 1 minuut cardio apparaat naar keuze.

Buikspieren/Buikspierkwartier.

Schema Dag 2 (Rug & Biceps).
Warming Up: 10 minuten cardio apparaat naar keuze.

Rug

Type Apparaat Sets Herhalingen
Optrekken Breed 4 12
Lat Pull Down 4 12
Seated Row Machine (breed) 4 12
Dumbbell Row 4 12

Biceps
Type Apparaat Sets Herhalingen
Stang Dun 4 12 – 10 – 8 – 6
Stang Breed 4 12 – 10 – 8 – 6
Dumbels 4 12 – 10 – 8 – 6

Cool Down: 10 minuten roeien
Buikspieren/Buikspierkwartier


Schema Dag 3 (Benen & Schouders).