MuscleMeat

Schema goed of niet goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

UFighter89

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 mei 2007
Berichten
1.228
Waardering
7
Hallo mannen (en vrouwen). Ik ga vanaf volgende week na mn examens beginnen met een nieuw schema dus ik dacht ik post het eens even en kijk of er mensen nog op en/of aanmerkingen hebben.

Maandag: 5x5
(grip oefening 3x10 sec): Thick Bar hold
Flat Dumbbell press
Chin Ups
Military press
Shrugs
Deadlift
Squats
Techniek Power Clean
(grip oefening 3x5): Wrist Curl
Core Excersises

Woensdag: 1-5-1-5-1
(grip oefening 3x5 sec): Towel Chin Ups
Benchpress
Bent-over Row
One Arm Dumbbell Press (schouders)
Standing Barbell Row
Deadlift
Single leg Squats
Techniek Snatch
(grip oefening 3x10 sec): Pinch Farmer Walk
Core Excersises

Vrijdag: 5x5
(grip oefening 3x10 sec): Thick Bar Farmer Walk
Flat Dumbbell Press
Chin Ups
Military Press
Shrugs
Deadlift
Front Squats
Techniek Power Clean
(grip oefening 3x5): Reverse Wrist Curl
Core Excersises

Even wat wetenswaardigheden zodat jullie kunnen beoordelen of het schema een beetje geschikt is. Ik train al ongeveer 1,5 jaar waarvan een jaartje intensief en dat andere half jaartje wat op en af onregelmatig. Mijn doel is Kracht en mn prioriteiten zijn eigenlijk het hele lichaam. Er is niet echt een deel wat veel sterker is dan de rest of veel zwakker. Ik heb als apparatuur eigenlijk voornamelijk vrije gewichten (we hebben wel machines maar daar heb ik een hekel aan :p) en ik heb 3 dagen de tijd.

Stats:
Lengte-1.83 m
gewicht-81,5 kg
vet%-13,3 %

Brand maar los met op- en aanmerkingen :)
 
Altijd deadlift en squats mmm beetje teveel vind ik Je kent de uitspraak less is more vast niej ik vind het een beetje te veel maar als jij er op groeit waarom ook niet?
 
als je je deadlifst goed en prefect utivoerd...zal je tog iets meer rust moeten hebben tussenin.. daarom is het ook aanteraden deadlifst 1 max 2x per week.. maar zoals nicolas het al zei..als je ermee groeit waarom niet
 
Altijd deadlift en squats mmm beetje teveel vind ik Je kent de uitspraak less is more vast niej ik vind het een beetje te veel maar als jij er op groeit waarom ook niet?

Nee die ken ik idd niet :p ik ken wel de uitspraak bigger is better. Ik kijk het gewoon even aan als het idd te zwaar blijkt te gaan zijn schroef ik het terug naar 2 keer per week. Bedankt iig voor de tips allebei!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven