AndroidHealthClinic

Schema goed of niet?

Bezoekers in dit topic

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
6
Ik ben dus Powerlifter, maar ben van plan een maand of 2-3 te BB, om wat massa bij te krijgen. Na de wedstrijd zondag ga ik één of twee weken rust inlassen en daarna zou ik er mee starten. ik heb met behulp van een schema van bracke een ander schema opgesteld, en ik wil graag jullie mening horen hierover:

[Link niet meer beschikbaar]

Bij de grote drie zijn er 2 verschillende soorten setjes: voor de slash op kracht, na de slash op massa. het is de bedoeling dat ik die beiden meteen na elkaar doe.

f*ck, nu zijn die spaties weg. het trekt op niks meer :(

Ten eerste even m´n succes wensen voor jouw tijden je wedstrijden!

Ten tweede heb ik vraag voor jouw. Wat voor somatotype ben jij ?

Ten Derde mijn mening over je schema :

Ik zelf ben eerlijk gezegd niet zo voorstander van Borst / tricpes en Rug / Biceps. Ik vind dat je gerust triceps bv bij de rug kan doen en vervolgens biceps op zaterdag bij je buik. Maar zoals ik al zei is dat mij mening. Ik reageer het best op als ik ze van elkaar scheid.

Waarin Ik vroeg wat voor Somatotype je was ? Als je me dat zo verteld kan ik je dat uitleggen. Heb namelijk gehoord dat schema´s hierdoor kunnen verschillen.

Ok dan vind ik het schema verder goed . Behalve dat ik niet voorstander van bepaalde dingen ben.

Superschema! zoveel compound, daar hou ik van.

Ik zou bij je abs niet meer dan 15 hh doen.. ook bij je obliques.

Hams zijn geweldig.. exact de oefeningen waar ik ook van houd.

Minder sets voor je rug... een paar traps oefeningen erin gooien.

Schouders zien er goed uit!

Triceps teveel, krijgt al veel werk door Borstoefeningen op die dag.

Borst ziet er goed uit... persoonlijk vind ik cable crossovers beter aanvoelen dan butterflyes. Vind ze beter voor massa. Maar moet je zelf maar bepalen.

Hoop dat je er wat aan gehad hebt m8!

Wakaera zei:
Ik ben dus Powerlifter, maar ben van plan een maand of 2-3 te BB, om wat massa bij te krijgen. Na de wedstrijd zondag ga ik één of twee weken rust inlassen en daarna zou ik er mee starten. ik heb met behulp van een schema van bracke een ander schema opgesteld, en ik wil graag jullie mening horen hierover:

[Link niet meer beschikbaar]

Bij de grote drie zijn er 2 verschillende soorten setjes: voor de slash op kracht, na de slash op massa. het is de bedoeling dat ik die beiden meteen na elkaar doe.

Wat is je reden dat je meer massa erbij wilt? Door massa kan je misschien wel wat meer tillen, maar het kan ook in je nadeel werken... Je wilkspunten gaan er immers wel door omlaag he...

@Unregistered: Merci voor de hulp, ik zal me er in het weekend mee bezig houden om eventuele verbeteringen aan te bregen. en ja, ik blijf wedstrijden doen, vandaar de twee soorten sets bij de grote 3, ik mag PL niet verwaarlozen hé.

@Robin: Ja dat weet ik, maar wat iedereen ook zegt, ik blijf geloven dat je makkelijker sterker word als je iets meer massa hebt.

IMO is massa over het algemeen waardeloos (Of je moet bb'er zijn). Als je niet meer zonder massa sterker kan worden, zou ik je gewicht laten groeien

Laatst bewerkt:
Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven