XXL Nutrition

schema goed/slecht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

IMNPersian

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 jul 2008
Berichten
19
Waardering
0
Heee,Vanaf vandaag ben ik begonnen met een nieuwe schema en heb voor het eerst zelf een schema gemaakt.Ik weet niet of ik het goed gedaan heb en of alles in goede volgorde staat, maar ik train 5 dagen in de week.In mijn vorige schema trainde ik alles ook 2x per week, maar dan in 4 dagen. had ik 1 dag meer rust. nu heb ik het wat meer verdeeldMaandag: Borst, tricep, benenDinsdag: Schouders, rugWoensdag: rustDonderdag: Tricep, bicepVrijdag: benen, borst, buikZaterdag: rustZondag: Rug, schouders, biceps.Oefeningen die ik doe:- Borst: * Incline dumbbell press * Bench press (stang) * Dumbbell pullover * Decline press (stang)- Tricep: * Seated dip * Kickback- Schouders: * Front shoulder press (stang) * Seated side lateral raises * Upright rows * Bent over cable laterals- Rug: * Independent lat pulldown * Straight arm pulldown * Barbell row * Deadlift- Biceps: * Barbell curls * Seated dumbbell curls*Bij borst doe ik dus de Decline press voor de onderkant, maar is dat wel nodig?*En bij tricep doe ik de Seated dip en kickback, maar ik zat eerst te twijfelen over de kikbacks en de Lying extensions, maar heb toch voor de kickbacks gekozen….*En voor de rug zou ik mijn bovenkant rug goed willen trainen, ik weet niet of ik nu de goede oefeningen er voor heb.
 
hmm, lekker duidelijk zo,
ff opnieuw posten :P
 
Heee,
Vanaf vandaag ben ik begonnen met een nieuwe schema en heb voor het eerst zelf een schema gemaakt.
Ik weet niet of ik het goed gedaan heb en of alles in goede volgorde staat, maar ik train 5 dagen in de week. In mijn vorige schema trainde ik alles ook 2x per week, maar dan in 4 dagen. had ik 1 dag meer rust. nu heb ik het wat meer verdeeld
-
Maandag: Borst, tricep, benen
Dinsdag: Schouders, rug
Woensdag: rust
Donderdag: Tricep, bicep
Vrijdag: benen, borst, buik
Zaterdag: rust
Zondag: Rug, schouders, biceps.
-
Oefeningen die ik doe:
-
- Borst: * Incline dumbbell press
* Bench press (stang)
* Dumbbell pullover
* Decline press (stang)
-
- Tricep: * Seated dip
* Kickback
-
- Schouders: * Front shoulder press (stang)
* Seated side lateral raises
* Upright rows
* Bent over cable laterals
-
- Rug: * Independent lat pulldown
* Straight arm pulldown
* Barbell row
* Deadlift
-
- Biceps: * Barbell curls
* Seated dumbbell curls

-
*Bij borst doe ik dus de Decline press voor de onderkant, maar is dat wel nodig?
*En bij tricep doe ik de Seated dip en kickback, maar ik zat eerst te twijfelen over de kikbacks en de Lying extensions, maar heb toch voor de kickbacks gekozen….
*En voor de rug zou ik mijn bovenkant rug goed willen trainen, ik weet niet of ik nu de goede oefeningen er voor heb.
 
en hoe ga je precies benen trainen? :)
 
Mijn benen doe ik ;
Squat en Lunge ;)
 
ojah, vergeten te vermelden srry.

Ik doe elke oefening 4 setjes > 12/10/10/8
 
Maandag je borst/triceps slopen en dinsdag je schouders trainen? No-go. Zelfde verhaal met donderdag (triceps) en vrijdag (borst).

En daarbij heb je een veel te laag volume op je benen. 2 oefeningen voor 50% van je lichaam?
 
Mmm wat is je doel eigelijk juist?
 
Maandag je borst/triceps slopen en dinsdag je schouders trainen? No-go. Zelfde verhaal met donderdag (triceps) en vrijdag (borst).

En daarbij heb je een veel te laag volume op je benen. 2 oefeningen voor 50% van je lichaam?

Volgorde van mijn schema is dus niet goed?Ik ben pas 5 maanden bezig met fitness, alles gaat tot nu toe wel goed en daarvoor heb ik jaren kickbox gedaan, daardoor heb ik al vrij grote benen vandaar dat ik minder tijd besteed aan mijn benen.Mijn doel is tog meer om massa te trainen.
 
Back
Naar boven