AndroidHealthClinic

Schema/graag tips.

Bezoekers in dit topic

Art23

Novice
Lid geworden
10 mrt 2013
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
84kg
Hallo voor mij als beginner heb ik samen met me instructeur schema gemaakt.
1ste dag
Borst+triceps+schouders
2de dag
Biceps+rug
3de dag
Benen

Ik ben intensief bezig , gebruik op het moment 4 a 5 machines plus dumbbells per spiergroep en ben gemiddeld 3 uur bezig totdat ik naar huis ga.
Alle oefeningen doe ik 4 sets x 8 reps, opbouwend gewicht , begin bijvoorbeeld bij 20 kg en volgende set + 10% van vorige gewicht.
Ik vindt het heerlijk om als een beest bezig zijn met gewichten,doorzetten en de laatste x uithalen.
Mij doe is om meer massa krijgen maar ik ben erg slecht in opbouwen van eet schema.
Wat ik wel heb voor me gemaakt is dat ik minimaal 4 keer in de week kip heb en 5 keer in de week macaroni met eiren enz. Ik hoor van andere dat in macaroni zitten veel kooidraden en dat helpt je meer massa krijgen. Persoonlijk geloof ik niet in die souplemensten enzo , ik wil meer natuurlijk gespierd worden. Kan iemand me goede tips geven en evt een advies wat beter te doen is en wat niet. Alvast bedankt
 
3 uur is wel erg lang, probeer klaar te zijn binnen een uurtje.

---------- Post toegevoegd Tue 26 Mar 2013 om 23:23 ----------

verder zou ik de voorkeur geven aan losse gewichten ipv machines, post even de oefeningen die je doet..zo weten we natuurlijk ook niet veel

en lees je in over voeding, zo te zien kan je daar nog wel wat hulp bij krijgen. zijn genoeg stickies te vinden hierover op het forum.
 
Ik zou het als volgt doen.

Maandag; borst, triceps

Woensdag; rug, biceps, traps

Vrijdag; benen, calves, schouders.

Schouders op vrijdag omdat je maandag je schouders ook al belast met borst training.

Voeding: om te groeien moet je een voedingsschema gaan maken. En boven je onderhoud zitten. Lees voor meer informatie de stickies!
 
Back
Naar boven