Fitness Seller

Schema hulp nodig

Bezoekers in dit topic

konstantin

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 mrt 2008
Berichten
5
Waardering
0
hey BB's

Ik heb jullie hulp nodig bij het samenstellen van een goeie rooster, ik heb namelijk het gevoel dat ik niet het beste uit mijn trainingen haal.
Plus omdat ik niet veel ervaring heb in het bodybuilding kan ik niet mijn schema goed samenstellen omdat ik bepaalde basis oefeningen niet in mijn schema kan toepassen.
Dit komt omdat onze fitness zaal niet in bezit is van een bankdruk ( schandalig) dus oefeningen zoals deadlifts etc kan ik niet uitvoeren .

-=DINSDAG=-Borst,Biceps,buik
Dumbbell chest press
Dumbbells Flyes
Chest press Apparaat
apparaat Schuin bankdruk simulatie

Preacher Curl Machine
Biceps Curl Machine
Afwisselende dumbbell curl
Concentration Curls

Buik oefeningen

-=WOENSDAG=-Rug,Triceps
Pullback
Pulldown
Dumbbell Zagen
Seated row

Triceps machine( soort preacher)
Triceps Curl Machine
Triceps Pushdown
One-Arm Triceps Extension

-=VRIJDAG=-Schouders,Bennen Buik
Schouderdruk machine
Shrug Met dumbbells
Dumbbell Shoulder press
Dumbbell Side raise
Dumbbell Front Raise
Buik 4 oefeningen
Benen 4 oefeningen.
-=ZATERDAG=- herhaling schema dinsdag.

Mijn doel is om massa en kracht (logisch :P) te vergroten
Ik gebruik volgende tactiek , Set 1/12her Set2/8 Set3/8 Set4/Maximaal3-4 herhalingen.
Ook gebruik ik creatine en weightgainer mocht dit nodig zijn om te weten (herstel ofzo)
Dus kom maar op met kritisch commentaar moet er iets bij iets af of moet ik iets doorelkaar goeien zeg het maar elke advies is welkom.
P.S Primaire doel Borst en biceps vergroten , ook kan ik eventeul zondag bij doen indien nodig dus adviseer maar ;).
 
te veel oefeningen volgens mij.. mja bij je rug zou je ook deadlift moeten doen.. is een goeie oefening maar je moet oppassn.. zorg dat je het correct uitvoert of je zal snel rugklachtn krijgen
 
onze fitness zaal niet in bezit is van een bankdruk ( schandalig) dus oefeningen zoals deadlifts etc kan ik niet uitvoeren

Jammer he maar volgens mij had ik ook het gevoel dat ik teveel shouders oefeningen had ,
 
Back
Naar boven