MuscleMeat

Schema in orde?

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
24 okt 2018
Berichten
8
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
70kg
Hallo,

Ik ben een beginner in de fitness wereld en vraag me af of mijn schema in orde is.
  • Hoelang je traint
    2,5 maand
  • Wat je doel is
    Aankomen in spiermassa
  • Waar je prioriteiten liggen
    Welk gedeelte vraagt de meeste aandacht?
  • Beschikbare apparatuur
    Abonnement bij basic fit.
  • Beschikbare tijd
    6 dagen in de week kan ik gaan, alleen soms met een beperkte tijd.
Ik ben graag minimaal een uur in de sportschool tot maximaal 2 uur. Ik ben ooit begonnen met 5x5 stronglifts en was door de 5x5 schema te weinig en te kort in de sportschool en wilde meer naar de sportschool en heb daarom oefeningen erbij gedaan en het volgende schema eruit gekregen. Is dit schema een beetje in orde? Ik denk dat ik misschien teveel aan het rotzooien ben met mijn schema. Zou ik met dit schema moeten stoppen en wellicht gaan kijken naar een ander schema zoals bijvoorbeeld het volgende?
https://forum.bodybuilding.nl/topics/ub-lb-massa-schema-beginners-intermediate.416164/

Of dit moet een prima schema zijn?


Maandag; Borst & Tricep
Workout A


Bench Press 5x5
Dumbell Press 3 x 10
Incline Dumbell Press 3 x 10
Incline Bench Press 3 x 10
Chest Press met een smith apparaat 3 x 10
Cable Mid to mid flys 3 x 10
Cable High to low flys 3 x 10
Cable Low to high flys 3 x 10

Cable lateral tricep pushdown/ met touw 3 x 10
Cable tricep pushdown, 1 arm 3 x 10


Dinsdag; Rug & Bicep
Workout B


Barbel Row 5 x 5
One arm dumbull row 3 x 10
Deadlift 3 x 5
Lateral Pulldown 3 x 10
Cable row 3 x 10
Hyper extensions 3 x 10

Barbell curl 3 x 10
Barbell hammer curl 3 x 10
Dumbell curl 3 x 10

(straight arm pull down?)

Woensdag; Schouders
Workout C


Overhead shoulder press 5 x 5
Dumbell shoulder press 3 x 10
Cable side raise 3 x 10
Dumbell front raise 3 x 10
Bent over raise 3 x 10
Barbell upright row 3 x 10
Face pull 3 x 10

Shrug 3 x 10

Donderdag; Benen