Fitness Seller

Schema om zwaarder/sterker te worden ?

Bezoekers in dit topic

Mark93

Novice
Lid geworden
24 jan 2011
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
51kg
Vetpercentage
14%
Hallo, ik ben nieuw hier dus alvast sorry als ik hier verkeerd zit met mijn topic :o Ik ben zo rond de 1.70m en maar 50kg (14% vet percentage) ik wil graag zwaarder/sterker worden omdat ik mezelf een beetje te mager vind, ik sport wel veel omdat ik nu een vooropleiding doe voor Defensie dus ik doe ook al wel een beetje aan krachttraining en conditietraining.
Omdat het zwaarder worden erg moeilijk gaat hoop ik hier tips voor te kunnen krijgen, alvast bedankt.
 
Rippetoe + eten tot het aan je oren uitkomt
 
damn, ik ben 1.69 en weeg 61 kilo en mijn vetpercentage is 11% gemiddeld.
dan doe ik het nog behoorlijk goed .
moet de stats ook een keer aanpassen in mijn profiel :x
eten totdat je kotsneigingen krijgt omdat het teveel wordt, gezien jouw gewicht kan er wel heel wat bij (:
 
Laatst bewerkt:
Jaa dat dacht ik ook al :P ik heb alleen niet de tijd om 7 keer per dag wat te eten, ik heb laatst ook wat gelezen over weight gainers misschien is het een idee om hiermee te beginnen als het geen kwaad kan ?
 
damn, ik ben 1.69 en weeg 61 kilo en mijn vetpercentage is 11% gemiddeld.
dan doe ik het nog behoorlijk goed .
moet de stats ook een keer aanpassen in mijn profiel :x
eten totdat je kotsneigingen krijgt omdat het teveel wordt, gezien jouw gewicht kan er wel heel wat bij (:

Nee ook bij jou kan er flink wat bij, ik weeg stukje zwaarder als jou en bij mij kan er nog een hoop bij :D
 
Jaa dat dacht ik ook al :P ik heb alleen niet de tijd om 7 keer per dag wat te eten, ik heb laatst ook wat gelezen over weight gainers misschien is het een idee om hiermee te beginnen als het geen kwaad kan ?

Je moet je kcal behoefte berekenen. Als jij je onderhoud weet moet je daar zo'n 500 kcal boven gaan zitten. Tijd om te eten heb je altijd, na het opstaan, eerste pauze, tweede pauze, derde pauze, avondeten, voor het slapen gaan. Moet lukken toch? Gainer kan je pakken als je dat wilt, maar ik zou eerst je voeding op orde krijgen, dat is belangrijker.
 
Maak je voeding eerst maar op orde, want als je 80kg weegt moet je veel meer eten dan nu. En als je dan al heel de dag aan het eten bent zijn weightgainers op dat moment pas handig
 
Back
Naar boven