Fitness Seller

schema/planning... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
3.264
Waardering
5
Ik ben nu een ongeveer 7 weken met wat licht te cutten....
Nog een week een streng dieetje.... en dan hoop ik op 11 a 11,5 te zitten. Daarna ga ik 2 a misschien wel 3 jaar 'flink' bulken en massa creeeren ( hoop ik :D )

Ben nu een 67/ 68 kilo en wil volgend jaar ongeveer 80/83 kilo wegen rond deze tijd... met een vetpercentage van hooguit 17/17,5 %. denk dat ik nu 13 % ongeveer heb... das het doel...

Ik ga mijn eerste maaltijd niet eten ( rond 04.00/04.30 uur en dan dmv van mijn krantenwijkies 1,5 /2 uur wat cardio op nuchtere maag dus....) uiteraard wel eerst een whey shakie alvorens te beginnen :D !

Daarna heb ik gewoon 6 maaltijden tot 21.00 / 21.15 uur....

Ga rond de 3700 Kcal zitten per dag... met een 200/210 gram eiwitten per dag...

Zondag; 50 min/55 min. cardio doen middels een crosstrainer....

Ga alles 1 x per week trainen.... behalve abs = 2 x...

grote spiergroep 3 oefeningen... behalve rug= 5 en kleine spiergroepen 3 oefeningen....

Ga wat betreft sets/reps/oefeningen om de 5 weken/6 weken wisselen.... wat betreft dagindelingen, gooi ik om de 3/4 maanden om...

gebruik ongeveer 5 weken creatine/5 weken niet etc....

ga per dag een klein uurtje bezig zijn. gaat het allemaal zo zwaar mogelijk proberen...

Over een week gaat mijn eerste schematje van start; namelijk 4 sets van;

12*8*4*12.... met 2 warming up sets voor de 1 ste oefening....

hebben jullie tips,aanvullingen, wat vinden jullie van mijn planning?
 
Twee a drie jaar flink bulken? Dan zit je vetpercentage wel wat hoger dan 17,5 % hoor! Ik zou zeker gaan bulken, maar hou je vet% wel in de gaten voor je uit je vel scheurt.
 
idd zorgen dat je schoon vreet!
 
Zorg dat als je tot 21.00/21.15uur eet zo min mogelijk KH's naar binnen werkt!
 
wil ook voor een 80/85 % schoon eten door de week, met 1 zondig dagje namelijk za... ( werk il wel de gehel dag dus de stofwisseling is toch goed hoog...)

S'morgens eet ik niet ( van 04.00 tot ongeveer 08.00 uur) heb dan 1,5/2 uur gekrantenwijkt :D

zondag's effe de weekend stress/gevreet eraf werken gedurende een manueel klein uurtje crostrainen....

Ik wil het max. laten oplopen tot 21 + % = echt MAX !!!!

( hoop wel dat ik dit pas bereik na een 2 jaar minimaal...)

Ben benieuwd !!
 
Back
Naar boven