Fitness Seller

schema rug/biceps

Bezoekers in dit topic

Vind je oefeningkeuze sowieso bagger, ik zou gaan voor rug, traps, bi. Maar dan wel met andere oefeningkeuze:
Chins/lat pully liever chins
Sowieso 1 losse row variant
Deadlift
Dumbbell shrugs

Upright row zou ik lekker laten voor traps, die pak je zo al genoeg. Voor biceps kan je ook drag en/of spider curls doen :D
 
ja maakt niet uit.. dan pak ik hem ook lichter, en zou het uitmaken qua inspanning voor onderarm in welke volgorde je ze pakt?

gewoon supersetten die hap

die oefeningen zijn niet zo zwaar dat je rust nodig hebt ofzow :P
 
ja dat kan best wel een goed idee zijn ja, want voor de rest om daar veel tijd aan te besteedden is ook weer een beetje onzin vind ik maarja.

nieuw schema:

lats:
- chin ups
- bentover rows
- lat pulldown
- mts rows

traps:
- dumbbell shrugs
- upright row

biceps:
- Preacher curl
- alternate bicep curl
- concentration curl

onderarmen:
- Wrist curl
 
wat is er mis met dumbbell shrugs?

IK vind ze niet zo spannend omdat ik persoonlijk de barbell shrug een stuk effectiever vind.. kan der een stuk zwaarder mee + ik voel hem tig keer beter... ik zeg nergens dat er iets mis is met de oefening

en nogmaals ik zou de upright rows lekker der uitlaten voor je traps zoals al door meerdere mensen is aan gegeven... liever gewoon 4/5 setjes barbell shrugs ofzo

enne mooi dat je wel zwaar wil trainen :rocker:
 
IK vind ze niet zo spannend omdat ik persoonlijk de barbell shrug een stuk effectiever vind.. kan der een stuk zwaarder mee + ik voel hem tig keer beter... ik zeg nergens dat er iets mis is met de oefening

en nogmaals ik zou de upright rows lekker der uitlaten voor je traps zoals al door meerdere mensen is aan gegeven... liever gewoon 4/5 setjes barbell shrugs ofzo

enne mooi dat je wel zwaar wil trainen :rocker:

narrow grip upright rows is een lekkere trapezius oefening alleen gebruik je het middelste gedeelte meer dan je nek dus ik zou als je tijd hebt ze lekker alle 2 doen
 
narrow grip upright rows is een lekkere trapezius oefening alleen gebruik je het middelste gedeelte meer dan je nek dus ik zou als je tijd hebt ze lekker alle 2 doen

als je tijd hebt voor 2 trap oefeningen zou ik liever tijd besteden aan een nuttigere oefening.... ga dan lekker power shrugs, hise shrugs oid erbij doen.. upright rows is imo een schouder oefening..
 
is inderdaad ook voor de shouders, tis een compound oefening: Bodybuilding.com - Exercise Guides Database.

maar buiten dat, ik raak een beetje de weg kwijt.. wel of niet doen? wél kan geen kwaad toch ? en volgende x maar eens barbell shrugs proberen. Voor de rest nog kritiek of tips op mijn schema?
 
Back
Naar boven