MuscleMeat

Schema van de gym (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

letsgobrandon

Novice
Lid geworden
19 nov 2022
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m82
Goedenavond,
Ik ben sinds afgelopen maandag na 4 maanden absentie gestart bij een gym. Daar zat bij het abonnement een schema die ze aan de hand van je doelen samenstelden.
Mijn trainingsdagen zijn maandag, woensdag en vrijdag. Mijn doelen zijn spieropbouw en overtollig vet bij mijn buik wegwerken. Elke oefening 3 sets en 12 reps. Ik heb ongeveer een half jaar ervaring met upper/lower in een andere gym. Wat ik uit het schema opmaak is dat het Upper body/Fullbody/Lower body is.

Wat is jullie opinie over dit schema?

Maandag:

Bench press incline
Chest press
Rope low half tricep extension
Seated row wide grip
Seated row narror grip
Preacher curl
Seated hammer curl
Overhead press
One arm side raise - cable

Woensdag:
Bench press
Incline dumbell press
Bent over t-bar row
Hoover row
Hack squat
Leg curl
Barbell curl
Dumbell shoulder press
Skull crusher

Vrijdag:

Leg press
Sitting calf raise
Lying leg curl
Squat
Leg extension
Ab bench decline
Rotary torso
Adduction machine
 
"Overtollig vet bij mijn buik wegwerken" kijk hier gaan we al de fout in.. probeer zelf eerst veel kennis op te doen voordat je gaat twijfelen aan een schema van een sportschool waar mensen werken die een opleiding hebben afgerond in de sport
 
"Overtollig vet bij mijn buik wegwerken" kijk hier gaan we al de fout in.. probeer zelf eerst veel kennis op te doen voordat je gaat twijfelen aan een schema van een sportschool waar mensen werken die een opleiding hebben afgerond in de sport
Daar zou ik niet zo zeker van zijn.
Genoeg PT'ers in sportscholen (zonder enige opleiding want PT is een vrij beroep) die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, dus even navragen of een schema een beetje oké is is echt niet zo gek.
 
Mijn schema is samengesteld door 2 studenten van een sportopleiding. Ze zagen er vrij fit uit maar kan er natuurlijk niet blindelings vanuit gaan dat het een top schema is.

In principe ben ik skinny fat, dus zwakke armen, oké benen en overtollig vet bij mijn buik. Ga ik de fout in door vet wat plaats moet maken voor spieren overtollig vet te noemen? 😂
 
Ik zou los gaan op een 5 x 5 schema als ik jou was. Je huidige schema is qua volgorde niet zo lekker. 2 keer beginnen met borst bijvoorbeeld. Die OHP op maandag zou ik ook naar voren halen.
 
Mijn schema is samengesteld door 2 studenten van een sportopleiding. Ze zagen er vrij fit uit maar kan er natuurlijk niet blindelings vanuit gaan dat het een top schema is.

In principe ben ik skinny fat, dus zwakke armen, oké benen en overtollig vet bij mijn buik. Ga ik de fout in door vet wat plaats moet maken voor spieren overtollig vet te noemen? 😂
Ik zie geen schema, alleen indeling van oefeningen. Zie geen intensiteit, of rust niks.
Ga lekker aan de slag met 5x5 schema wat Bulk40 ook schrijft. Zijn er zat online te vinden.
 
Back
Naar boven