Fitness Seller

schema veranderen

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
ik groei nu ook niet echt meer, het wordt eerder allemaal wat minder. Mijn tactiek nu is:

elke week een ander trainingsscheam:

week1: elke spiergroep 1x maar echt 100% op het scherp van de snee zo zwaar mogelijk!! (4-5 trainingen, telkens 1 spiergroep)

week2: elke spiergroep 2x
split: 1)benen, borst, triceps, buik
2)schouders, rug, biceps, buik

dus 4 trainingen per week

week3:
full body work-out 3x per week maar minder aantal oefeningen per spiergroep (1oef grote spiergroep en 1 of 2 isolatieoefeningen)

Elke week andere oefeningen en dit een tijd blijven afwisselen?

Goeie tactiek of onzin??? Ik ga het in ieder geval eens proberen...
 
ik zou zeggen dat t er wel goed en afwisselnd genoeg uitziet Oli,

zorg echter dat je in die 2e week dan niet elke training till failure gaat. misschien de 1e of 2e maal dat je traint een onderhoudstraining doet. zou ik dan eigenlijjkk voor de 1e maal in gedachten hebben zodat je na die 1e week beter bezig kan zijn met herstel (dus niet al te zware gewichten gebruiken) en de 2e maal in die week wel voluit gaan aangezien je in de 3e week ook niet volledig zwaar kan gaan bij alle oefeningen.

maar welke en hoeveel oefeningen doe je dan per spiergroep in week 2 en red je dat binnne een uur?

ik zou je oefeningen pas afwisselen na een bepaalde periode om ze dan nogmaals te schockeren. wat je nu van plan bent is al een verandering op zich, waarna je die kan doorzetten als je na bijv. 6 weken de oefeningen verandert ipv dat elke training te doen

In week 3 doe je een fullbody workout die zo min mogelijk oefeningen per spiergroep vraagt in een korte tijd.
Jij hebt t over 1oef grote spiergroep en 1 of 2 isolatieoefeningen maar ik weet niet of je dit binne een uur allemaal red.

maar ik zo zeggen, give it ago. aan de afwisseling zal t ig niet liggen

misschien dat je wat aan t advies van Espi hebt onderaan deze thread

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6685
 
hoelang train jij dan gemiddeld en hoevel oef. per spiergroep"?
 
week 3: zie boven
week 1: 4-5 oefeningen grote spiergroepen
3-4 oefeningen kleinere spiergroepen
week 2: 4 oef. gr. spiergroepen
3 oef. kl. spiergroepen

Hoe lang ik train daar hou ik geen rekening mee. Als ik bekenden tegenkom, maak ik tijd voor een praatje, maar ik let er wel op dat het altijd intensief genoeg blijft. Het blijft natuurlijk een hobby en als ik mezelf die tijden ga opleggen en mezelf ga verbieden te praten met anderen dan blijft het niet leuk meer. Als ik het niet leuk meer zou vinden zou ik er direct mee stoppen met trainen, begrijp je?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb hetzelfde Oli, benw el op de gym om te trainen maar een praatje ga ik ook niet uit de weg. Meestal dan zeg ik ff dat ie moet wachten, doe mn set en ouwehoer weer verder. ik zrg zelf dat ik om en nabij een uur train, meestal nog korter en intensiever, vooral nu doe ik dat.
 
Originally posted by dandyman

zorg echter dat je in die 2e week dan niet elke training till failure gaat. misschien de 1e of 2e maal dat je traint een onderhoudstraining doet.


Dandy buiten de opwarming is ELK SETJE bij mij till failure.... altijd...
 
Back
Naar boven