AndroidHealthClinic

Schema voor 49 jarige

Bezoekers in dit topic

darky1945

Cool Novice
Lid geworden
4 jul 2020
Berichten
154
Waardering
31
Lengte
1m86
Massa
105kg
Hallo, ik ga thuis beginnen trainen en begin vanaf nul conditie , heb wel enige ervaring hoe ik oefeningen moet uitvoeren van jaren geleden in de fitness.
Heb al nagelezen in trainingsprogramma's voor beginners, kan ik dus op mijn leeftijd dit schema https://cdn.muscleandstrength.com/sites/default/files/workouts/5x5novice.pdf
tot op de letter volgen, dus 3 dagen per week en hoeveel maanden dan ? ik meet 1m86 weeg 105 kg dus wat cardio zou ik ertussen miss best ook doen, bedankt voor jullie ervaren tips !
 
Ja kan. Als je niet hersteld bent, kun je beter een extra dagje rust nemen. Hoe lang, zo lang als je er goed op gaat, het leuk vind, progressie boekt, Etc.
 
Als je vanaf nul begint is het belangrijkste dat je iets doet, maar ook niet teveel en niet te zwaar. Je wordt alleen beter als je ervan kan herstellen.

Je kan ook 2x per week met KT beginnen en met een aantal dagen per week wandelen of fietsen je conditie opbouwen. Ook hier begin je laag.
 
Ik zou voor 5x5 gaan. genoeg schema's en daarmee kun je kracht/massa ontwikkelen
 
Wat moet je nu met zoveel schema's ? Ben je al begonnen of ben je nog aan het plannen?
 
Moet nog beginnen vanaf nul, fijn dat ik hier hulp krijg !
 
Back
Naar boven