Fitness Seller

schema voor afvallen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

morgen mag ik weer op de weegschaal .
mijn eet patroon is als volgt,8.00 uur 2 snee grof volkoren
met ham of 30+ kaas,10.00 op kikkertje, 12.00 2 snee geroostert bruinbrood, met kaas.om 15.30 uur fruit of optimel, 18.00 uur salade ,sla tomaat komkommer,enz
of makaronie. of 3 aardappels met groente en stukje vlees na 18.30 uur eet ik niks meer . bij honger eet ik fruit .
ik hoop dat ik daar mee af gevallen ben.
 
Originally posted by sasje
morgen mag ik weer op de weegschaal .
mijn eet patroon is als volgt,8.00 uur 2 snee grof volkoren
met ham of 30+ kaas,10.00 op kikkertje, 12.00 2 snee geroostert bruinbrood, met kaas.om 15.30 uur fruit of optimel, 18.00 uur salade ,sla tomaat komkommer,enz
of makaronie. of 3 aardappels met groente en stukje vlees na 18.30 uur eet ik niks meer . bij honger eet ik fruit .
ik hoop dat ik daar mee af gevallen ben.

Maar je beseft toch als je dan gaat stoppen met dat dieet de kilo's er weer aanvliegen?
 
dat ik weer aankom als ik stop met dieeten. kom ik weer aan ja dat vind ik ook het moelijkste, daarom is het zo belangrijk om je voedings patroon te veranderen zo dat je lichaam er aan gewend is om met minder voeding te doen
dit moet je dan ook de rest van je leven zien voltehouden
maar ja er zijn zo veel mensen die niet alles kunnen eten vanwegen een alegie of zo. dus dan valt het met mij nog best wel mee ik mag alles eten maar met maten ,en als ik er aan gewend ben kun je niet anders meer. het is nu even zoeken maar met wat hulp lukt het best hoor ik weet
wat bij mij het probleem is en dat is al heel wat .als ik zo door ga kom ik er wel groetjes Sasje
 
Originally posted by sasje
...daarom is het zo belangrijk om je voedings patroon te veranderen zo dat je lichaam er aan gewend is om met minder voeding te doen
Dat is niet echt waar.
Het gaat erom dat je niet je maintenance caloriebehoefte overschrijdt.
99% van de mensen die ik laat dieten, vinden het juist zo vreemd dat ze het eten naar binnen moeten proppen en zichzelf moeten forceren om te eten en toch afvallen.
Je kan best veel eten en toch afvallen, het gaat erom wat en wanneer je eet.

Voor een wedstrijd eet mijn vriendin juist meer (vaker) en moet ze in het begin ook even proppen, later maakt het proppen plaats voor "nog honger hebben."
Originally posted by sasje
ik weet wat bij mij het probleem is en dat is al heel wat .als ik zo door ga kom ik er wel
Dat scheelt inderdaad, succes en laat ons weten of je nog vragen hebt.
 
ik dacht dat je ook 40 was, toen ik je vorige week zag.....
 
Ha Ha Frans ja hoor zo maak je vrienden
 
Josthboss ook ik vindt dat moeilijk omdat je dan vaak te veel eet van het verkeerde
ik wil ook niet dat mijn kinderen te veel van me horen over
te vet eten of nee dat mag niet daar wordt je dik van
ik wil dat eten lekker is en gezond maar dat je ook mag snoepen en dat je het nodig hebt om te groeien
dat ik op moet letten is dan ook niet voor hun oortjes
mijn dochtertje van 6 jaar heeft het nu al over dat dik zijn vies is en over korte truitjes aan naar school ik bedoel dat ze daar nu al op letten
er zijn nog meer dingen dan aleen mooi zijn en het perfekte figuur te hebben zeker voor een kind van 6 toch ?
 
ben ik t helemaal mee eens Sasje. kinderen moeten zich daar nog niet mee bezig houden in die mate dat ze zich wel kunnen inhouden. een goede en gezonde basis is wel belangrijk maar geen snoep..tuurlijk wel. t zijn toch kinderen die je niet alles kan onthouden.

en qua kleding betreft en korte truitjes...dat is helaas de jeugd van vandaag al. die houden zich al heel vroeg met dit soort dingen bezig.
 
maar ja ze horen en zien zo veel en als je er thuis ook over
praat vinden ze het ook normaal worden. maar als ik zo rond kijk naar pubers die zijn vaak veelste dik en hebben dan nog van die strakke kleding aan ik vindt het geen gezicht we hebben nu zo veel info over voeding dat het niet meer nodig is om je zelf zo te verwaarlozen toch ?
en ouders moeten er ook beter op letten dat ze niet te veel friet,chips en cola weg werken . waneer doe je het goed ?????
 
t ligt vaak ook wel aan de ouders maar de kinderen bepalen in deze tijd toch wat ze doen en laten. waar ik va sta te kijken is dat je af en toe kinderen van 10 ziet rondlope met een string..kom op man denk ik dan..waar is je donald duck onderbroek. vaak zijn t dan de ouders die de kleding kopen dus tja, wie heeft er dan in mijn ogen schuld aan.

en qua info...genoeg info is 1.
aan t verstand brengen is 2.
en het laten doordringen dat ze daadwerkleijk er iets mee gaan doen is in principe 4

en ik zou t positief inzien dat je dochter er al de nadelen van inziet..heeft alleen maar voordelen op langer termijn
 
Originally posted by sasje
morgen mag ik weer op de weegschaal .
mijn eet patroon is als volgt,8.00 uur 2 snee grof volkoren
met ham of 30+ kaas,10.00 op kikkertje, 12.00 2 snee geroostert bruinbrood, met kaas.om 15.30 uur fruit of optimel, 18.00 uur salade ,sla tomaat komkommer,enz
of makaronie. of 3 aardappels met groente en stukje vlees na 18.30 uur eet ik niks meer . bij honger eet ik fruit .
ik hoop dat ik daar mee af gevallen ben.
ipv van ham kan je ook een beleg nemen met wat minder vet, bijvoorbeeld kip/kalkoenfilet. 30+ kaas evt. vervangen door 20+ kaas. en volkorenpasta/zilvervliesrijst is beter dan witte pasta's en aardappelen, je hebt dan minder snel weer honger. te weinig vet is natuurlijk ook niet goed dus over die salade kun je een dressing doen waarin onverzadigde vetten in zitten.
 
dank je voor de tip's en die van 10 met string klopt ja.
ik kan inderdaat nog minder vet proberen ga ik ook doen,
nu ga ik even kijken op jouwstart bedankt jos en groetjes
trug van Gino doei doei
 
Beter minder KH eten dan minder vet.
Zorg de goede vetten te krijgen bijv van volvette vis (zalm, sardientjes) en extra olie met omega-3-vetzuren zoals levertraan of lijnzaadolie,die je stofwisseling kunnen versnellen.
Zorg wel dat je iets te eten klaar hebt staan wanneer je die olie inneemt, het is goor!!! :barf:

Espi
 
een glas (magere) melk doet wonderen...... neus dicht, olie in je mond gieten, NIET ademen en gelijk de melk er achteraan. :)
 
Oké waar kan ik dat spul halen ?
bij de DA of zo ?
ik wil dat wel proberen, daar kun je ook goed van naar de wc toch ? ik heb vandaag al 3 liter water op ik plas me leeg
maar dat is voor een goed doel.
maar hoeveel moet ik dan per dag innemen wat moet ik me daar bij voor stellen ?
 
De olie haal je bij een natuurvoedingswinkel of zo. Niet bij de DA helaas, daar hebben ze zelfs geen levertraan geloof ik.

In het geval van lijnzaadolie een eetlepel, bij levertraan een dessertlepel.

Espi
 
Back
Naar boven