XXL Nutrition

Schema voor Bijkomen

Bezoekers in dit topic

infamousroy

Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Hallo Allemaal!

Ik dacht dat ik al veel eten maar ik vaker zie wat hier allemaal staat is t toch niet zo t geval bij mij.

Wat voor eetschema rade jullie me aan.

Ik ben 18, lang smal heel weinig vet(preciese percentage weet ik niet), 1,85, 68 kG.

Ik train 4x per week. HEb genoeg potte shakes voor eiwitte en weightgainer op vooraad.

Wat rade jullie me aan.

BVD

Als je wilt bijkomen moet je gewoon veel slapen en rusten.

wat eet je nu dan? daar kunne we veel meer mee dan datgen wat je nu aangeeft. die potten kunne helpen maar het grootste zal toch afhangen van je normale voeding.

consumeer veel eiwitten, complexe koolhydraten en de goede vetten in goede verhoudingen en je komt al een heel eind. eet dit ook nog om de zoveel uur in de jiste verhoudingen dus.
Groeien doe je door meer cal tot je te nemen dan je verbrand. ben nog niet in trainingsectie geweest dus weet ook niet of je daar een schema hebt gepost maar dat zou ik dan ook ff doen, maar onthou wel dat rust, goede training maar vooral goede voeding de 3 elementen zijn om te groeien.

maar als je eerst laat zien wat je eet en dat post dan kan je meer replies verwachten. kijk andrs maar eens rond op het forum hier.

Het is belangrijk dat je vaak eet op een dag (6X of zo!!): die spieren van jou hebben constant brandstof nodig!!

Verder veel trainen en inderdaad rusten. Je bent ecto en moet dus niet te veel cardio doen... Als je voeding en training 2 jaar in orde zijn kan je gaan denken aan een kuurtje, maar dat is nu nog zeker niet aan de orde, daar moet je echt nog niet van wakker liggen! Daar ben je trouwens ook nog veel te jong voor!

Maak ook niet de veelgemaakte vergissing helemaal geen vet te willen eten. Omega-3 en omega-6 vetzuren heb je broodnodig!
Velen zullen je hier aanraden lijnzaadolie te gebruiken, maar ikzelf denk dat je beter een flessie levertraan kan kopen! (hopelijk krijg ik hiervoor geen negatieve karma's of erger...)

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven