AndroidHealthClinic

Schema voor puur vetverlies

Bezoekers in dit topic

csiegers

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2010
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
99kg
Hoi,

ik ben door een vervelende schouderbreuk en daarbij behorende medicijn gebruik in 6 maanden rond de 20kg aangekomen. Aangezien ik hier niet echt happy mee ben, wil ik het ook weer kwijt. Hierdoor mag ik geen krachttraining meer doen, laat staan zaken als MMA. Aangezien ik destijds rond de 84 kg zat en absoluut andere rondingen had, is dit wat een teleurstelling.

Ik probeer al een tijdje een schema in elkaar te zetten en dacht altijd wel dat het goed lukte, maar helaas kwam ik gewicht aan (vet dan) en viel niks af.
Hiervoor heb ik diverse post gelezen en het boek BFFM aangeschaft.

Dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het verliezen van vet hoeft niet binnen een korte tijd, maar ik hoop toch wel per maand een kilo of 2 te kunnen verliezen.

Schema is bijgevoegd.

Sportschema is alsvolgt:

Ma :
- revalidatie training schouder 30 min
- cardio 30 min fiets hartslag rond de 140

Wo :
- revalidatie training schouder 30 min
- cardio bestaande uit:
- lunges lopen met een zak van 25 kg. 3x 30 stappen
- 15 min fiets hartslag rond de 140

Vr :
- revalidatie training schouder 30 min
- cardio 30 min fiets hartslag rond de 140

Gemiddeld fiets ik nog 2x per week extra; 45 min hartslag rond de 140.

Kortom qua cardio zou het goed moeten zijn.

Ik heb nu al wel een prop gevoel met het eten, maar probeer het langzaam op te voeren.

Ik zit hier behoorlijk vast mee en weet eigenlijk niet wat ik nog moet veranderen hieraan. Dus hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Ik wil het overtollige vet echt eraf hebben.
 

Bijlagen

  • Voedingsschema - CS.xls
    348 KB · Weergaven: 59
Laatst bewerkt:
de eitwitshake is een nachtshake die ik neem met caseine. Ik zweet me wel de pleuris tijdens de nacht, maar heb zeker geen honger.

Qua HIIT training doe ik vaak de lunges behoorlijk fanatiek, maar ik zal ook wat andere zaken eens wat beter aanpakken.

thnx
 
netjes, evt appel toevoegen als je nog honger hebt tussendoor.

verder vind ik het prettig om voor het slapen gaan een flinke bak kwark te eten omdat dit het hongergevoel voor mij heel goed tegengaat...:)

voor je cardio kun je misschien afwisselen door 1 maal per week HIIT toe te passen ipv altijd lage intensiteit, voor mij versnelde dit mijn vetverbranding aanzienlijk.

Beter neem je voor het slapen caseine eiwit. Minder KH in dus beter. Vult overigens ook prima. Altijd geen of minimaal zuivel tijdens het cutten.
 
Back
Naar boven