XXL Nutrition

Schema voor thuis.

Bezoekers in dit topic

clockw1ze

Novice
Lid geworden
2 mei 2016
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
21%
Hallo,

Sinds januari heb ik me uitgeschreven op de sportschool en voor thuis een multi-rack gekregen voor m'n verjaardag zodat ik wat flexibeler kan trainen als onze baby (begin februari) geboren is. Nu loop ik alleen een beetje vast omdat ik wat beperkter ben qua oefeningen en dus op zoek ben naar een nieuw schema.

Het liefst zou ik een schema hebben voor 4x trainen per week. Ik heb 3 jaar ervaring met krachttraining dus weet wel hoe alle oefeningen moeten.

Heb de laatste 3 maanden SL5x5 gevolgd en zit nu op de volgende gewichten:
Bench: 80 kg (5x5)
Squat: 100 kg (5x5)
OverheadPress: 50 kg (5x5)
Barbell Row: 70 kg (5x5)
Deadlift: 130 kg (5x5)

Ik heb de volgende equipment nu:
IMG-20171209-WA0002.jpeg


- 110 kg aan schijven
- 30mm stang (10kg)
- ez-bar (gaan zelfde schijven op als de 10kg stang)
- 3 sets dumbbells. (10kg, 20kg, 30kg - maar die zijn te veranderen)
- ab-roller/wheel
- vast bankje (niet te verstellen helaas)

Zouden jullie mij kunnen helpen aan een goed schema die ik 4x per week kan uitvoeren met bovenstaande equipment? (Zal dan een UB/LB-split worden neem ik aan?) Ik merk dat ik met een schema veel effectiever train en wat doelgerichter, minder afgeleid ben tijdens rust etc. Max trainingstijd is ongeveer 90 min.

Hoor het graag!

Gr. Clock
 
Je bent inderdaad beperkt door je materialen, maar kunt verder alle schema's volgen. Alleen minder verschillende oefeningen.

Je kunt alvast squat, DL, bench, shoulder press, DB bench, DB shoulder press, DB laterals doen.
Pull-ups en dips kun je misschien ook ergens in huis doen? Curls kunnen uiteraard ook easy.
Je kunt je barbell in de hoek leggen en een soort T-Bar Row idee van maken. Meadows Row kan dan ook.
 
Back
Naar boven