AndroidHealthClinic

schema voor vrouwen (2dagen)

Bezoekers in dit topic

theohgistel

Cool Novice
Lid geworden
3 nov 2012
Berichten
73
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
75kg
hallo ik heb een schema gemaakt voor een vriendin die 17 jaar is wat is jullie mening over mijn gemaakt schema voor vrouwen graag reacties en verbetering

Day 1:

Warm-up;

15 min cardio

Abs:

knee raises: 3x20
Crunshes: 3x20
Side crunches: 3*15 (each side)

Legs:

Smith machine squats: 20/15/10
Leg extensions: 3*20
Leg curls: 3*20
Calve raises: 3*25



Day 2:

Warm-up

15 min cardio

Abs:

Plank: 3*1min
Air biking: 3*40

Back:

Hyperextension: 4*25/20

Arms:

cable pushdown: 3*15
reverse cable pushdown: 3*20
cable curls:: 3*15

nu van vrouwen schemas weet ik niet veel maar als je meer voor vetverbranden ga moet je dan verhogen in gewicht ? mvg
 
Squats in Smith? Laat Sjors het niet lezen :D

Vrouwen moeten net als mannen trainen.
Dus beginners vooral focussen op compound en compound en compound en beetje assisitence
 
Als je onze dorpsgek en professioneel teringdebiel hierboven negeert, begin dan met het deleten van dit schema en begin opnieuw. Ditmaal met dezelfde intenties als dat je een schema voor jezelf zou maken.
 
Heeft ze geen borst, schouders en rug? :eek:
 
Heeft ze geen borst, schouders en rug? :eek:

ze heeft alleen een buik die veel werk nodig heeft blijkbaar en hij is misschien meer een billenman dan een borstenman:p
 
Heeft ze geen borst, schouders en rug? :eek:

maar het doel is eerder vet verbranden en een schoon lijntje krijgen is dit hiervoor een goed schema het doel is NIET spieren kweken
 
Als je onze dorpsgek en professioneel teringdebiel hierboven negeert, begin dan met het deleten van dit schema en begin opnieuw. Ditmaal met dezelfde intenties als dat je een schema voor jezelf zou maken.

Dit dus.

Waarom een schema voor vrouwen? Schema's zijn voor mannen en vrouwen gelijk, alleen per persoon verschillend :)

---------- Post toegevoegd 18 August 2013 om 22:46 ----------

maar het doel is eerder vet verbranden en een schoon lijntje krijgen is dit hiervoor een goed schema het doel is NIET spieren kweken

Ik ben ook aan het vetverbranden, maar pak ook gewoon borst, schouders en rug.
 
Dit dus.

Waarom een schema voor vrouwen? Schema's zijn voor mannen en vrouwen gelijk, alleen per persoon verschillend :)

---------- Post toegevoegd 18 August 2013 om 22:46 ----------



Ik ben ook aan het vetverbranden, maar pak ook gewoon borst, schouders en rug.

oké maar is dit voor de rest ene goed schema qua oefeningen en reps ?
 
Ikzelf vind het erg veel reps, maar hiervoor zijn meerdere mogelijkheden geloof ik ;)

nja ikzelf voor massa doe 12-6 reps maar ik dacht voor vetverbranding zullen dat er wel wat meer zijn en nog een vraagje is het bij dit schema nodig om telkens van gewicht te verhogen of moet je juist bij hetzelfde gewicht blijven ?
 
nja ikzelf voor massa doe 12-6 reps maar ik dacht voor vetverbranding zullen dat er wel wat meer zijn en nog een vraagje is het bij dit schema nodig om telkens van gewicht te verhogen of moet je juist bij hetzelfde gewicht blijven ?

Ik verbrand vet en mijn hoogste reps zijn er 8 (met assistance) en misschien 10 met opwarmen van compound. Compound zelf doe ik er 5. Het kan dat jij gelijk hebt, maar dan doe ik dus iets fout.

Ik zou gewoon lekker gewicht verhogen. Wat spieren erbij (in het begin krijgt ze die sowieso wel) is toch niet erg?
 
je kan als beginner beter 2 x dezelfde training per week doen imo

bv bench press/dumbbell press o.i.d., bent over row/cable row o.i.d., db shoulder press & of lateral raises, pullups/lat pulldown, squat/dl, eventueel dus wat buik, of meer isolatie voor wat spiergroepen die niet echt veel met deze compounds worden getraind... maar zullen er niet veel zijn naast dr kuiten
 
je gaat toch niet beginnen met abs?
zelfs niet om vet te verbranden, want zoals je weet : oefeningen om plaatselijk vet te verbranden bestaan niet

voor vet verbranden eerst je krachtschema, en afronden met cardio of HIIT

en inderdaad zeg, laat haar die squats zonder die smith doen ;)
 
Whoever squats in the smith, will burn forever in the abyss!!! :D
 
Back
Naar boven