XXL Nutrition

Schema wisselen of aanhouden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

akaQ

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 apr 2009
Berichten
8
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
75kg
Goedenavond,

Even een vraagje met betrekking het schema welke ik nu gebruik.

Train 3 dagen in de week,

Maandag Borst en Biceps:
-Benchpress
-Incline dumbbell press
-Dumbbell flyes
-Dumbbell overhead extensions

-Ez bar curls
-Hammer Curls

Woensdag Rug en Triceps:
-Deadlift
-T-bar row
-Wide-Grip lat pulldown
-Seated cable rows

-EZ bar behind head
-EZ bar skullcrusher
-Triceps cable pushdown

Vrijdag Benen en Schouders:
-Squat in squatrek
-Leg press
-Leg extensions
-Leg curl

-Dumbbell shoulder press
-Dumbbell lateral raise
-EZ-Bar Upright Row


Nu boek ik met de schema best wat succes, al flink aangekomen afgelopen maanden, in combinatie met goede voeding en rust uiteraard.

Alleen zit ik nu met het volgende, van wat ik heb begrepen kunnen je spieren last krijgen van gewenning, en om dat te voorkomen moet je om de 6-8 weken wisselen van oefeningen.

Wat is jullie ervaring hiermee? Wisselen of nog even doorgaan.

En als ik een andere oefening zou gaan doen, welke? ben nog niet zo verschrikkelijk bekend met alle mogelijkheden. en zou best wat hulp kunnen gebruiken bij het opstellen.

Koen
 
Om de 6-8 weken wisselen van schema om gewenning te voorkomen, is totale bullshit ! Je wisselt pas van schema als je progressie stagneert. Maar zelfs dan is het nog niet nodig, je kan eerst ook gewoon je reprange en/of oefeningen veranderen. Dus zolang jij succes boekt, hoef je echt niet te wisselen.
 
Om de 6-8 weken wisselen van schema om gewenning te voorkomen, is totale bullshit ! Je wisselt pas van schema als je progressie stagneert. Maar zelfs dan is het nog niet nodig, je kan eerst ook gewoon je reprange en/of oefeningen veranderen. Dus zolang jij succes boekt, hoef je echt niet te wisselen.
Vind het ook eerlijk gezegd over hyped om elke keer te veranderen, doe gewoon wat je het beste voelt
 
Back
Naar boven