AndroidHealthClinic

schema zonder benen (rolstoel)

Bezoekers in dit topic

chefb

Novice
Lid geworden
17 apr 2015
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
Beste,


Dit is mijn eerste post op dbb.
Ik ben 26 jaar oud 1.78 lang. 83.5 kg zwaar met een vetpersentage van 13%


Wegens omstandigheden zit ik het komende halfjaar nog een rolstoel. Dus legday wordt lastig ;p

Ik zit nu wel in de ideale situatie dat ik nu een tijd in het buitenlands hotel zit waar ik dus maximaal kan eten en trainen hier.



Mijn vraag is of julie mij zouden willen helpen met een schema wat goed in verhouding is want ik heb het idee dat die van mij net niet lekker is.

Ma:borst biceps
Di: rug triceps
woe:schouders nek
de rust en dan dit zo blijven herhalen


Alvast bedankt
 
Beste,


Dit is mijn eerste post op dbb.
Ik ben 26 jaar oud 1.78 lang. 83.5 kg zwaar met een vetpersentage van 13%


Wegens omstandigheden zit ik het komende halfjaar nog een rolstoel. Dus legday wordt lastig ;p

Ik zit nu wel in de ideale situatie dat ik nu een tijd in het buitenlands hotel zit waar ik dus maximaal kan eten en trainen hier.



Mijn vraag is of julie mij zouden willen helpen met een schema wat goed in verhouding is want ik heb het idee dat die van mij net niet lekker is.

Ma:borst biceps
Di: rug triceps
woe:schouders nek
de rust en dan dit zo blijven herhalen


Alvast bedankt

Borst triceps rust rug biceps rust schouders rust rust
Neem aan dat je massa wilt bouwen kom dan niet onder de 8 reps.. Lees je ff in hier zijn 1 miljoen stickies over..
 
Borst (7-9 sets/6-10 reps) + biceps (5-7 sets/6-10 reps)
Rust
Rug (7-9 sets/6-10 reps)
Rust
Schouders (5-7 sets/6-10 reps) + triceps (5-7 sets/6-10 reps)
Rust

*Sets zijn werksets!

Btw, 83,5 kg met 13% vet. Al een aantal jaren training achter de rug of een zwaar beendergestel?
 
Laatst bewerkt:
Borst (7-9 sets/6-10 reps) + biceps (5-7 sets/6-10 reps)
Rust
Rug (7-9 sets/6-10 reps)
Rust
Schouders (5-7 sets/6-10 reps) + triceps (5-7 sets/6-10 reps)
Rust

*Sets zijn werksets!

Btw, 83,5 kg met 13% vet. Al een aantal jaren training achter de rug of een zwaar beendergestel?

Bedankt. Ik trainde idd al een aantal jaar via mijn werk defensie. Maar wil het nu echt goed serieus gaan aanpakken
 
Back
Naar boven