XXL Nutrition

Schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Henkiehans

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2009
Berichten
8
Waardering
0
Hey mensen, ik heb dit schema ongeveer sinds october, en daarvoor een soortgelijk schema (Train ongeveer 1,5 jaar). Ik train nu 4 keer per week, 1 Trainingsdag doe ik dus 2 keer per week, dat is dan elke week een andere.

Ik zit er trouwens ook aan te denken om triceps samen met rug te doen, en borst samen met biceps, of is dit geen goed idee?

Ik drink ook altijd een Whey shake na de training, sinds kort ook samen met Dextrojuice.

zijn er misschien dingen die ik moet aanpassen of is het goed zo?

Alvast bedankt.

Dag 1
Borst & Triceps
Borst
Bench Press
Incline Bench Press
Dumbbell Fly

Triceps
Barbell Lying Tricep Extensions
Triceps Rope Pushdown

Dag 2
Rug & Biceps
Rug
Chin-up (2x)
Close Grip Chin-up (2x)
Cable Rear Pulldown
Cable Seated Row
T-bar Machine
Dead Lift

Biceps
Barbell Curl
Dumbbell Curl

Dag 3
Schouders & Benen
Schouders
Barbell Shoulder Press
Barbell Upright Row
Dumbbell Lateral Raise
Edit: Was Shrugs vergeten.

Benen
Squat
Lever Standing Calf Raise
 
Laatst bewerkt:
De indeling is in mijn ogen goed.

Je moet zelf kiezen:
Als je er nog goed mee vooruit komt en je vindt het een leuk schema, dan kan je het nog verder gebruiken.

Als je er niet zoveel meer mee vooruit en je bent het wat beu (omdat je het al doet sinds oktober), dan kan je eens een nieuw schema proberen.
 
Soms afwisselen, Incline Benchpress vervangen door Dumbbells enzovoort, dat soort dingen aan gaan passen.

Verder als je denkt dat je een dood punt bereikt hebt en het gaat heel langzaam met je vooruitgang eens je schema omgooien,

Bijvoorbeeld Dag2 op Dag1 doen enzovoort, ook je oefeningen door elkaar, niet beginnen met Benchpress maar bijvoorbeeld Incline etc etc

Je lichaam raakt gewent als je 1,5 jaar lang hetzelfde schema aanhoud

Succes!
 
Back
Naar boven