XXL Nutrition

schema

Bezoekers in dit topic

Yuck, krentenbollen met kaas, je lijkt mijn vader wel! :p Niet bepaald mijn ding .. Geef mij maar een lekkere waldkornboterham met pindakaas :)
 
Originally posted by wateengedoe2
Yuck, krentenbollen met kaas, je lijkt mijn vader wel! :p Niet bepaald mijn ding .. Geef mij maar een lekkere waldkornboterham met pindakaas :)


Ja maar das ook lekker!!!
 
robin, mn wekkertje gaat om half 10 en lig pas rond een uur of 1 in mn nest vandaar dat ik dan begin te eten, ik zit in de horeca.

die krentebollen eet ik om dat ik volkorenbrood niet te pruimen vind en al een half uur zit te kauwen op een plakje voor ik het weg krijg, ben nooit een brood eter geweest maar die krentebollen bevallen me wel en zijn ook wel goed toch?
heb het wel met volkorencrackers geprobeerd maar die zijn te droog, iemand mischien tips?

mischien dat ik om 12 uur nog wat kan eten maar zo vlak voor het slapen gaan is toch helemaaj niet goed, word je alleen maar dik van en heb al moeite genoeg om mn buikje weg te krijgen maar ja dat hoort bij het koks vak denk ik dan maar.
:D
 
natuurlijk zou het wel leuk zijn als ik met dit schema ook direct wat resultaat boek, wat zou ik er aan kunnen veranderen om in spiermassa aan tekomen, ik wil niet dik worden ik heb al vet genoeg en kan het moeilijk kwijt raken vooral mn buikje.
dus robin als jij denkt dat je mn schema wat kunt aan passen graag dan want daarom heb ik m op het forum gezet.:lifter:
 
Originally posted by wateengedoe2
Yuck, krentenbollen met kaas, je lijkt mijn vader wel! :p Niet bepaald mijn ding .. Geef mij maar een lekkere waldkornboterham met pindakaas :)

HEEERlijk, een krentenbol met wat boter (gezouten) en een plakje kaas.. ik ga dat voer denk ik meenemen voor mijn langere fietstochten in het voorjaar (150 plus). Beetje vet, beetje eiwit en veel KH. Goedkoper dan Powerbar Protein repen.

PS: idd houd ik ook niet zo van brood en was ook al nooit gek van pasta (wel van geurende basmatirijst, nasi en patat). Notenvruchtenbrood, mueslibollen, krentenbollen en croissants vind ik wel lekker..

O ja.. bij mijn ketodieet mag ik wel bessen, aardbeien en meloen eten. Vanochtend heerlijk decadent ontbeten met 200 gram hüttenkäse (11 g eiwit/100 g), 30 ml slagroom, een bakje rode bessen (geritst) en zoetstof.. Iemand die niet ketoot kan suiker ipv zoetstof nemen en de slagroom weglaten.. Meestal neem ik kwark, maar hüttenkäse is veeeeel lekkerder !
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven