Fitness Seller

schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AAJ

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
675
Waardering
0
denk dat dit wel een leuk schema is om te beginne maar wil toch weten of iemand hier nog iets op heeft aantemerken.
10:00 groot bord brinta, 2 plakken ontbijdkoek,banaan en een
wei-shake

13:00 rijst met een kipfilet en een bakje kwark

15:30 2 krentebollen met kaas, een banaan en een weigthgainer
met toegevoegde brinta

18:00 wat de pot schaf (aardappel,groente en vlees of vis)

21:00 2 krentebollen met kaas en een wei-shake

ik weet niet of het wat is maar het is de bedoeling om eens wat regelmaat te krijgen en regelmatig wat te eten.
ik ben kok dus loop op mn werk de hele dag te proeven dus dat komt er ook nog overheen.
ik wil maandag beginnen en dan zie ik wel.
 
Wat is je doel?? Groot worden?
 
ziet er op zich niet slecht uit. maar volgensmij moet je toch iets meer eiwitten eten. probeer er 2-3 eitjes bij toe te voegen. en misschien wat kipfilet op een boterham :)

en wat voor kaas eet je? 48+ is eik beetje te vet. als je zoveel kaas eet kan je beter wat magere pakken.
 
Originally posted by Frenkpie
ziet er op zich niet slecht uit. maar volgensmij moet je toch iets meer eiwitten eten. probeer er 2-3 eitjes bij toe te voegen. en misschien wat kipfilet op een boterham :)

en wat voor kaas eet je? 48+ is eik beetje te vet. als je zoveel kaas eet kan je beter wat magere pakken.

3 eitjes, dat is nog geen 20 gram eiwit, + veel extra vetten.
Zou eerder wat extra kip of tonijn adviseren.
 
Of kwark, 10 gr. eiwit per 100 gr. 1 bak is dus 50 gr. eiwit.. :)
 
Ik zie geen vetten en de koolhydraatkeuzes kunnen ook wel beter.
 
Originally posted by RichardV


3 eitjes, dat is nog geen 20 gram eiwit, + veel extra vetten.
Zou eerder wat extra kip of tonijn adviseren.


alleen t eiwit opeten da he ! en ik zei niet dat ie alles dan uit zn eitjes moest halen, maar dat t een goede TOEVOEGING was.

beetje van dit en beetje van dat en klaar is kees
 
mn doel is om eerst eens regelmaat tekrijgen en op vaste tijdstippen wat te eten en dan gaan we naar de koolhydraten en eiwtten kijken maar eerst die regelmaat.

ik denk dat ik savonds nog een blikje tonijn er bij pak met wat rauwkorst

en wat die eieren betreft die krijg ik echt niet door mn keel vandaar die shake.
 
Oke... Kom je pas om 10:00 je bed uit?? Het zou beter zijn om daarvoor ook al te eten. Neem je whey 10min-15min vóór je ontbijt... Verder ziet het er dan wel redelijk uit, maar je moet geen wondere verwachten van dit dieet. Al is het enkel voor de regelmaat...dan is het wel oke. Maar waarom zou je het niet meteen goed doen???
 
Originally posted by Robin
Oke... Kom je pas om 10:00 je bed uit?? Het zou beter zijn om daarvoor ook al te eten. Neem je whey 10min-15min vóór je ontbijt... Verder ziet het er dan wel redelijk uit, maar je moet geen wondere verwachten van dit dieet. Al is het enkel voor de regelmaat...dan is het wel oke. Maar waarom zou je het niet meteen goed doen???


wat is meteen goed dan... miss heb ik er ook wat aan voor mijn eet schema
 
zijn maar 5 maaltijden, voeg er nog 2/3 toe.... krijg je gelijk nog wat xtra binnen.
 
Originally posted by Frenkpie



wat is meteen goed dan... miss heb ik er ook wat aan voor mijn eet schema

Hij werkt in de horeca en is dus laat op! Als jij eerder wakker bent zou ik vroeger eten. Ik zelf eet al om 6:30 50 gram brinta, 50 gram eiwitshake en 800 ml melk.
En om 9:00 eet ik alweer wat.
Je lichaam is leeg, dus zodra je wakker wordt moet je dat weer een beetje aanvullen.
 
ja bij mij ist NOG k*tter :(

Ma: 8 uur op
Di: half 8
Woe: half 9
do: half 7
vrij: half 7
za: half 8
zo: verschilt.. soms half 10 of half 11.

dus ik ben niet altijd op dezelfde tijd op :(
 
Originally posted by Frenkpie



alleen t eiwit opeten da he ! en ik zei niet dat ie alles dan uit zn eitjes moest halen, maar dat t een goede TOEVOEGING was.

beetje van dit en beetje van dat en klaar is kees

Wat is dat voor onzin.. eigeel is best heel goed voor je.. geloof die nonsens niet over 'slecht voor je cholesterol' .. dat is gewoon BS :toilet:

Voor de rest.. inderdaad eerst regelmaat en dan de hoeveelheden. probeer 's ochtends in ieder geval zo goed mogelijk te ontbijten om de basis te leggen.. ik weet het, het is uitgekauwd, maar ik heb er jaren ook nooit wat aan gedaan, hooguit wat fruit..
Nu word ik tegenwoordig al met honger wakker! Dus alles went.. (behalve een vent :tong: )

Espi
 
ik zorg er gewoon voor dat ik 7.30 uur aant vreten ben :D, en als ik wil/kan uitslapen dan eet ik nog steeds om die tijd en ga daarna weer naar mijn nest. Vervolgens sta ik weer voor 10-en op voor mijn tweede maaltijd...
 
Originally posted by Esperantisto


Wat is dat voor onzin.. eigeel is best heel goed voor je.. geloof die nonsens niet over 'slecht voor je cholesterol' .. dat is gewoon BS :toilet:

Voor de rest.. inderdaad eerst regelmaat en dan de hoeveelheden. probeer 's ochtends in ieder geval zo goed mogelijk te ontbijten om de basis te leggen.. ik weet het, het is uitgekauwd, maar ik heb er jaren ook nooit wat aan gedaan, hooguit wat fruit..
Nu word ik tegenwoordig al met honger wakker! Dus alles went.. (behalve een vent :tong: )

Espi

Eigeel is ook niet echt slecht. Zeggen juist dat het cholesterol in eigeel 1 van het goede soort is en juist cholesterol verlagend is.
En wat die vent betreft, mot je ff een goeie zien te vinden.
 
Effe offtopic> wat die vent betreft,tis maar goed dat dat nooit went, houdt de spanning erin, anders is het ook maar zo saai..
 
Zal ik de boel maar gauw weer on topic brengen dan .. :rologen: :D

AAJ, vanwaar die krentenbollen? Daar zit een bups suiker in, bovendien ook niet echt lekker met hartig beleg (weet niet of je dat er uberhaupt opdeed .. hoop voor jou van niet). Probeer het eens met volkorenboterhammen met kipfilet, achterham, pindakaas, 20+ kaas e.d.
 
Originally posted by wateengedoe2
Zal ik de boel maar gauw weer on topic brengen dan .. :rologen: :D

AAJ, vanwaar die krentenbollen? Daar zit een bups suiker in, bovendien ook niet echt lekker met hartig beleg (weet niet of je dat er uberhaupt opdeed .. hoop voor jou van niet). Probeer het eens met volkorenboterhammen met kipfilet, achterham, pindakaas, 20+ kaas e.d.

Krentebol niet lekker met hartig beleg???? Nou jaaaaaaaaa is vreselijk lekker met kaas hoor zo'n krenteding! :D
(liefst met roomboter ook nog... :p )
 
krentebol met beleg? Niet mijn ding, een beetje boter dat wel. Is het trouwens nt zo dat in eigeel meer proteinen zitten dan in het eiwit?
 
Back
Naar boven