Fitness Seller

Schema

Bezoekers in dit topic

LeanderFCU

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 dec 2002
Berichten
131
Waardering
0
Ik train nu volgens onderstaand schema:

Dag 1: Rug + Biceps
Dag 2: Borst + triceps
Dag 3: Benen + Schouders

Dit komt meestal neer op dinsdag, donderdag, vrijdag.

Zit ik zo goed in de volgorde van dagen? En combineer ik de juiste spiergroepen?

Of kan ik beter de dagen omgooien/de spiergroepen anders combineren?

Alvast bedankt voor de reacties, Groeten!
 
Ik zou eerder dag 2 direct na dag1 doen en dan dag 3 na een rust dag want schouders na borst voelt niet echt lekker.
Ook: hoe lang train je al?
 
Kan je geen 4x trainen?

Benen zoiezo appart trainen van de rest...anders verwaarloos je die training.

De combinatie Rug/biceps vind ik persoonlijk echt helemaal k*t dus...je biceps zijn a lzo ver voorvermoeid dat je niet meer het maximale uit je biceps kunt halen...en dan bedoel ik ook qua gewicht. Heb zeer grote progressie verschillen hierin gemerkt.
 
Ik ga met Robin mee. Als ik mijn benen heb getraind dan heb ik echt geen pit meer om aan een andere spiergroep te beginnen. Dus je benen op aparte dag geven lijkt me het beste, tenzij je natuurlijk als een sissy traint :D ? Maar dat zal vast wel niet.
 
idd, als je je benen echt wilt trainen moet je daar echt een apparte training voor uit trekken
 
Originally posted by admin
Ik zou eerder dag 2 direct na dag1 doen en dan dag 3 na een rust dag want schouders na borst voelt niet echt lekker.
Ook: hoe lang train je al?

T, hier zitten toch drie dagen tussen de borst en de schouders. Dat heb ik ook.
Maandags Borst, donderdags schouders.
 
Bedankt voor de reacties!

Het is inderdaad zo wat Robin, Gamer en 3XL zeggen, als je de benen echt wil trainen moet je op een aparte dag doen.
Ik had me voorgenomen de benen harder aan te gaan pakken, dus dan verander ik het schema als volgt:

Dag 3: Benen
Dag 4: schouders + buik

Ik ga dan trainen op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag.
Dan hebben me schouders ook voldoende rust na de borsttraining.

@RichardV: Ik denk dat je het verkeerd gelezen heb, want dag 2(borst + triceps) komt neer op donderdag en dag 3 (schouders + benen) komt neer op vrijdag. Dus ik train de schouders wel na de borst.

@Robin: Persoonlijk heb ik niet zoveel moeite met de combinatie biceps en rug. Hoe deel jij het dan in?

Groeten...
 
Originally posted by RichardV


T, hier zitten toch drie dagen tussen de borst en de schouders. Dat heb ik ook.
Maandags Borst, donderdags schouders.
Bijk mijn weten komt vrijdag na donderdag en doet hij dus schouders direct na borstdag.
Tenzij hij iets anders bedoelde.
 
Back
Naar boven