Fitness Seller

Schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kickboxtony

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 dec 2002
Berichten
234
Waardering
0
Wat vinden jullie van mijn schema??

Monday: Chest + Abs
8-6-4 Bench Press
8-6-4 Flyes
8-6-4 Decline Bench Press
8-6-4 Incline Dumbbell Press
15-12-10-8 Roman-chair situp
15-12-10-8 Rotators


Tuesday: Back and biceps
8-6-4 Deadlift
8-6-4 Lat pulldowns
8-6-4 bent-over rows
8-6-4 Seated row (rechte rug)
12-10-8 + 2 dropsets Schrugs
10-8-6 barbell curls
10-8-6 preacher dumbbell curls


Thursday: Legs
10-8-6 Squats
10-8-6 leg extension
10-8-6 leg curl
10-8-6 +2 dropsets standing calfraise
10-8-6 +2 dropsets sitting calfraise


Friday: Shoulders and triceps
10-8-6 Miltarypress
10-8-6 barbell front raises
10-8-6 dumbbells laternal
10-8-6 bent over dumbbells
10-8-6 dips
10-8-6 triceps kickbacks

1-2 minuut rust tussen setjes

Commentaar en reacties zijn welkom!
 
Ik denk dat je de prioriteit van je oefeningen anders moet leggen...
 
GEEF POTDOMME ES ADVIES LUIE LAMBALLEN!! ;)
 
Ik vind het best aardig Tony, alleen die drie drukoefeningen voor borst is dat net niet iets teveel van het goede. En ik zou voor de triceps dan twee massa oefeningen pakken, want dat zijn kickbacks niet echt. (bv french press/small bankdrukken).

ps.
location.....'US'...?
 
thanx Floyd..daar hebbik tenminste wat aan...ja ik woon in de states (USA)..vandaar...doe daar een studie
 
koel, welke stad/staat?!
 
Oklahoma...woon in Oklahoma City en doe daar werktuigbouwkunde...lekker weertje hiero vorige week nog 25 graden geweest ;)
 
Dat meen je **** niet.........

kerel, daar ben ik anderhalve maand geleden nog geweest. M'n vader woont in Mid west city.

Welke universiteit, oklahoma state university of university of oklahoma (sooners toch?!)

dit is wel vaag.....
 
Gekke nicht!! Serieus??!! Shit man je had langs moeten komen :D
Ik zit op University of Central Oklahoma (UCO) inderdaad! Grote k*t man...heel vaag!! Waar erges in Mid West woont je pa? Daar kom ik nml. best wel vaak! Small world bro!
 
Hallo kickboxtony

Wat is uw bedoeling, bodybuilding of powerlifting?
 
Ik zou mijn reeksen opvoeren tussen de 8 en de 15. En ook goed letten op de uitvoering. Ja kan ook elke week je oefeningen door elkaar gooien. Zo worden je spieren nooit aan de trainingen gewend, en worden ze telkens "verrast".
Wat die rustpauze betreft, ik zou gewoon op het gevoel trainen, en wanneer je er klaar voor bent gewoon de volgende set te beginnen.
Bij bodybuilding is de voeding zeker even belangrijk maar dat wist je wel al denk ik.

Greetings from Oostkamp
 
Originally posted by munken
Ik zou mijn reeksen opvoeren tussen de 8 en de 15. En ook goed letten op de uitvoering. Ja kan ook elke week je oefeningen door elkaar gooien. Zo worden je spieren nooit aan de trainingen gewend, en worden ze telkens "verrast".

Je kan beter om de 8 weken wisselen, anders weet je nooit wat voor jou wel of niet werkt.
Af en toe wisselen kan wel, maar ik zou niet per training gaan veranderen.

8 tot 15?
4 - 12 lijkt me beter. Max 12 reps, alleen voor rug en benen evt iets meer in bepaalde periodes.
 
Hee Tony, midwest cty, heb je wat straten; reno ave, douglas blvd, 10th street en post (ave?).... en daarbinnen heb je North. lotus ave, daar woont m'n pa. Ik ben der van half december geweest tot 30 dec. 2 wkn.

Kerst gevierd, was leuk. Maar was wel leuk geweest om een keertje te stappen daar, hoe lang zit je daar, en waar in oklahoma zit jij eigenlijk?!
 
Munken: Ik eet 7000 gezonde calorien per dag dus de voeding zit wel goed dacht ik zo...kom ook netjes aan en weinig vet. Van 1 kant geluksvogel maar van andere kant ook niet want 7000 is geen pretje. 15 herhalingen lijkt mij veel te veel...ik heb altijd geleerd en in ieder boek gelezen dat hogere reps voor kracht is en lagere (4-8) voor massa?

Ik gooi mijn schema meestal om de 6 weken om zodat ik 2 cycles per semester haal (ik heb 2 semesters van 13 weken en de rest is vakantie!! HAHA!! I love it!)

Floyd: Ik zit hier minstes 4 jaar en daarna wil ik hier een baan vinden dus wie weet...misschien blijf ik hier wel. Ik woon in Edmond want zeg maar een suburb is van Oklahoma City op East Memorial Road. Ongeveer 15 min van waar je pa woont.
 
hogere reps voor spieruithoudingsvermogen, lage reps, tot zeg maar 4 juist, voor kracht en daar tussenin voor massa
 
ik heb van mijn 17e tot mijn 20e bodybuilding gedaan (niet op wedstrijdniveau). Ik deed ook een week of 8 hetzelfde schema hoor. Ik bedoelde dat ik elke week mijn oefeningen in een andere volgorde trainde. Dus bijvoorbeeld de ene week beginnen met bankduwen, de andere met flies,.......
Mijn aantal reps lagen altijd tussen de 8 en 15.(af en toe es 6 in bankduwen)
Dit gaf een goed resultaat bij mij althans. Ieder lichaam is natuurlijk anders. ik merkte hoe meer ik mijn spieren kapotmaakte door iets meer reps te doen, hoe beter dat was voor mij.
Ik deed veel superstes en dergelijke.
Na 3 jaar trainen woog ik 110kg (ben wel 1.90m groot)

Op mijn twintigste ben ik dan overgeschakeld naar powerlifting
 
Hee Tony, Edmond ken ik wel ja, maar zit jij op die Oklahoma christian university? East memorial road kan ik me nog wel voor de geest halen. Heb je daar niet ergens zo'n groot shopping mall in de buurt?!.....

grtz
 
Back
Naar boven