MuscleMeat

Schema

Bezoekers in dit topic

Armand40

Cool Novice
Lid geworden
21 jul 2016
Berichten
187
Waardering
29
Lengte
1m81
Massa
75kg
Vetpercentage
9%
Wat vinden jullie van mijn cut eet schema ?

Smorgens 7 uur 150 gram havermout
50 gram eiwitten en een lepel lijnzaadolie in de blender met water 880 calorieën

11 uur blikje tonijn in water en 4 eieren 2 met eigeel 2 alleen eiwit 330 calorieën

14.00 4 snee volkorenbrood met 120 gram kipfilet 490 calorieen

18.00 270 gram kipfilet gebakken in olijfolie en 200 gram sperziebonen 400 calorieën

21.00 450 gram magere kwark 250 calorieën

Tussen Door drink ik 3 koppen Gusto Café Au Lait 120 calorieën

En ik drink zeker 2 litter water ik zit in de cut
Totaal 2450 calorieën
Vetten 64 gram
Eiwitten 256 gram
Koolhydraten 194 gram
Ik weeg 100 kilo bij lengte van 181
 
Laatst bewerkt:
Niet goed dan dacht dat het toch redelijk goed was
 
Niet goed dan dacht dat het toch redelijk goed was
Ik zou je eiwitten wat laten zakken, dan je vetten zeker omhoog en de rest opmaken aan carbs.
 
Oké super hier kan ik wat mee top !
 
Ongeveer 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht, ongeveer 1 gram vet per kilo lichaamsgewicht.

Fruit toevoegen voor vitaminen en dergelijke en anders een vitamine pilletje erbij nemen.
In de ochtend eventueel visolie capsules gebruiken (helpt ook bij afvallen).
In de late avond je kwark eventueel met wat vetten innemen voor vertraagde opname van de eiwitten (opname voor de gehele nacht).
Af en toe eens wat bessen en dergelijke nemen voor antioxidanten (blauwe bessen, blauwe pruimen, blauwe druiven, rode frambozen, bramen en etc)
Vetten proberen te halen uit diverse voeding zoals walnoten, lijnzaad, vette vis, avocado, eieren, olijfolie en etc.

Niet blindstaren op 1 schema wat je hebt gemaakt maar proberen elke dag ongeveer binnen je macro's te blijven.
Eventueel alles gaan bijhouden in My fitness pal, maar goed controleren of de waarden kloppen (willen wel eens rare dingen tussen zitten)
Twee tot drie weken aanhouden en als je niet afvalt kun je weer een 200 calorieën minder innemen en als je te snel afvalt 200 extra.

Welkom op het forum en heel veel succes!
 
Thnxs top !
 
enne... gewoon hele eieren nemen. Zonde om de dooier weg te gooien. Zitten goeie micro's in en neeeeee... ze zijn niet slecht voor je cholesterol! ;)
 
Voorbeelden van een lekkere combinatie op een broodje en wat goed past in een schema (heeft verder niets met een post workout te maken maar vulde hem gewoon ergens in):

Schermafbeelding 2016-11-20 om 21.58.45.png


Schermafbeelding 2016-11-20 om 22.03.58.png
 
Sperziebonen zijn niet te knagen nu... maar richting van je schema, aangevuld met de tips, zijn prima.
 
Sperziebonen zijn niet te knagen nu... maar richting van je schema, aangevuld met de tips, zijn prima.
 
Ja ik eet bijna nu iedere dag zelfde behalve mijn avond eten kwa vlees alleen biefstuk of kipfilet en in weekende vis pangasius meestal
En kwa groenten spruitjes bloemkool sperziebonen of spinazi de rest van mijn schema eet ik hetzelfde
Ik ben al 30 kilo afgevallen met in begin veel te weinig eten Nu eet ik al 2 maand rond de 2200 a 2300 calorieen maar val nig steeds te snel af ben nu 4 kilo kwijd op 4 weken
Omdat ik nu bijna iedere dag ook wat loop op de loopband voer ik langsaam mijn eten op zit nu op ongeveer 2500 calorieën
Bedank voor Julie tips
 
BAM, mega cheat dag (Super broodje hamburger + cola) en vrijwel binnen je macro's, beetje fruit erbij en je hebt jezelf echt getrakteerd:

Schermafbeelding 2016-11-20 om 22.29.45.png


Af en toe even creatief zijn :)
 
Lol ben al 6 maand bezig heb nog nooit cheat dag gehad zelfs geen alcohol of frisdrank meer gedronken
 
  • Like
Waarderingen: 4me
Back
Naar boven