Fitness Seller

Schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maarten V.

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2005
Berichten
46
Waardering
0
hello,
Dit is de allereerste keer dat ik hier iets post, ik ben nieuw hier, maar ik stelde mij de vraag als het onderstaande schema effectief is.

Dag 1: borst + triceps
Dag 2: rug + biceps
Dag 3: schouders + buik
Dag 4: borst + benen
Dag 5: rust
Dag 6: biceps + triceps + schouders
Dag 7: rust

Ik doe ongeveer 2 jaar aan fitness, gedurende deze 2 jaren heb ik gemiddeld 5 dagen per week getrained, maar wel iedere dag alle spiergroepen. Ik trainde anderhalf uur gemiddeld. Als ik het bovenstaande schema zou toepassen, ga ik dan sneller vorderingen merken???

Grz
 
welkoms sectie andere kant op :p

inderdaad beetje dubbel dit schema....
 
Jou benen en rug lopen heel erg voor?
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk niet maar wie ziet die nou:D
 
lees de sticky maar ff. normaalgesproken hoeft een spiergroep niet meer dan 1 x per week getraind te worden. Tenzij je bijvoorbeeld 3x per week een fullbody training doet, maar dan is het aantal sets per training ook weer lager
 
Waarom dat ik die spiergroepen meer wil trainen? simpelweg om ze meer te ontwikkelen, wil mij meer concentreren op die spiergroepen. En mijn benen train ik niet omdat ik ga wielrennen, die hebben training genoeg :)
 
Laatst bewerkt:
maar gespierde benen is dan ook het enige wat wielrenners hebben ;)
 
Daster zei:
maar gespierde benen is dan ook het enige wat wielrenners hebben ;)

een extreem goed uithoudingsvermogen
 
Maarten V. zei:
Waarom dat ik die spiergroepen meer wil trainen? simpelweg om ze meer te ontwikkelen, wil mij meer concentreren op die spiergroepen. En mijn benen train ik niet omdat ik ga wielrennen, die hebben training genoeg :)


Dan heb je nog steeds geen excuus om je rug minder dan de rest te trainen. Een goed ontwikkelde rug is heel belangrijk en oogt ook nog veel stoerder als een ontwikkelde borst als je een overhemd aan hebt.


Je armen en schouders zouden wel eens overtrained kunnen raken(3 x triceps in een week en 2 x schouders die ik nog bij de borst meegetrained worden)



Gewoon alles een keer per week trainen bv zo:
Dag 1: borst + triceps
Dag 2: rug + biceps
Dag 3: schouders + buik
Dag 4: benen + kuiten
Dag 5: rust
Dag 6: opnieuw bij dag 1 beginnen
Dag 7: rust
 
Bedankt voor de uitleg denysis, ciao
 
Back
Naar boven