Fitness Seller

Schema

Bezoekers in dit topic

Rath

Novice
Lid geworden
10 dec 2018
Berichten
13
Waardering
2
Ik ben van plan dit schema te volgen(upper/lower split), graag jullie mening en/of opmerkingen.

Upper A
Bench press 3x6-8
Rows 3x6-8
Incline dumbbel press3x8-12
Lat pulldown3x8-12
Lateral raises2x10-15
Tricep pushdown3x10-12
Preacher curl3x12-15
Dips


Lower A
Deadlift 3x6-8
Hack squat 3x10-12
Seated leg curls3x8-10
Standing calf raises4x6-8
Abs

Upper B
Pull-ups 3x6-8
Shoulder press 3x6-8
Seated cable row3x10-12
Incline dumbbell press3x10-12
Incline dumbbell flyes 2x10-15
Barbell curls 3x10-12
Skull crushers 3x10-12
Hammer curls 3x10-12

Lower B
Squats 3x6-8
Leg press 3x10-15
Lunges voor hamstrings 3x12-15
Seated calf raises 4x10-15
Abs

Ik doe veel borst oefeningen incline omdat mijn upper chest beetje achterloopt.
 
Met welke reden heb jij in het eerste rijtje de borst en rug oefeningen elkaar om en om laten afwisselen?
 
Ik vraag me eerder af waarom dit nou weer in Ask Me Anything terecht komt....
 
Omdat het 50/50 kans is dat het weer een trollpost is.
Er is geen HOND op aarde die traint: borstoefening, rugoefening, borstoefening, rugoefening met na de hele trits als kers op de taart op het eind dips.
Rijtje 2: deadlift direct voor squats.
Ik zeg; sayonara!
 
Laatst bewerkt:
Omdat het 50/50 kans is dat het weer een trollpost is.
Er is geen HOND op aarde die traint: borstoefening, rugoefening, borstoefening, rugoefening met na de hele trits als kers op de taart op het eind dips.
Rijtje 2: deadlift direct voor squats.
Ik zeg; sayonara!
Maar wel mensen, niks mis met eerst Deadlifts en daarna Hack Squats.
 
Omdat het 50/50 kans is dat het weer een trollpost is.
Er is geen HOND op aarde die traint: borstoefening, rugoefening, borstoefening, rugoefening met na de hele trits als kers op de taart op het eind dips.
Rijtje 2: deadlift direct voor squats.
Ik zeg; sayonara!


Omdat het 50/50 kans is dat het weer een trollpost is.
Er is geen HOND op aarde die traint: borstoefening, rugoefening, borstoefening, rugoefening met na de hele trits als kers op de taart op het eind dips.
Rijtje 2: deadlift direct voor squats.
Ik zeg; sayonara!


Dit is een schema van het internet, ik vond de borst,rug,borst,rug ook apart, was dit van plan anders te doen. En de hack vind ik persoonlijk fijn en is op een machine waar je geen 20kg platen oplaadt.
 
Right. Ik ga even verder met Netflixen.

Of je gaat op zoek naar verdere informatie over het combineren van spiergroepen en leer je misschien nog wat
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Of ik hou het gewoon bij back to basics conventionele workouts 1 uur per keer max in de gym en progressie boeken. Gewoon hard werken, niet op een mobiele telefoon pielen en na een uur weer wegwezen. Ik hoef geen flauwekul met wazige methoden als een handstandje op de loopband en weet ik veel wat ik hier allemaal tegenkom aan fratsen soms.
 
Er is geen HOND op aarde die traint: borstoefening, rugoefening, borstoefening, rugoefening met na de hele trits als kers op de taart op het eind dips.
Ik zeg; sayonara!

Zeker wel, ik doe dit altijd zo, vaak ook in de vorm van staggered sets.

Ik zeg: WUNDERBAR!
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Tuurlijk. Met twee verschillende kleuren schoenveters waarschijnlijk. Of dropveters voor de dropsets.
Ik zal je een sprekend voorbeeldje geven. Stel dat ik jou met een erectie in een volle schouwburgzaal op het podium zet en ik laat alle toeschouwers met donuts naar je gooien. Er zal er dan echt wel een om je piemel heen zitten.
Maar of het de beste manier is om een donut om je piemel te krijgen stel ik ter discussie.
Wat hier nu gebeurt is dat jij dan stelt dat dit wel de beste manier is.
Als je een poll zou houden denk ik dat er bijna niemand is die op deze "exotische manier" zijn borstjes traint.
Na 19.00 heb ik weer tijd voor dit soort verbale ping-pong.
Tot dan.

index.jpg
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk.
Ik zal je een sprekend voorbeeldje geven. Stel dat ik jou met een erectie in een volle schouwburgzaal op het podium zet en ik laat alle toeschouwers met donuts naar je gooien. Er zal er dan echt wel een om je piemel heen zitten.
Maar of het de beste manier is om een donut om je piemel te krijgen stel ik ter discussie.
Wat hier nu gebeurt is dat jij dan stelt dat dit wel de beste manier is.
Als je een poll zou houden denk ik dat er bijna niemand is die op deze "exotische manier" zijn borstjes traint.
Na 19.00 heb ik weer tijd voor dit soort verbale ping-pong.
Tot dan.

index.jpg


Geen idee tegen wie je het nu precies hebt met dit nogal uit de context gehaalde voorbeeld.
Volgens mij is er niemand in dit topic die beweert dat dit beste manier is. ("beste" bestaat uberhaupt niet, wel kan iets de beste keuze op een bepaald moment, maar dat terzijde)

Wat ik wel weet, is dat het afwisselen van oefeningen/sets -waarbij er sprake is van het trainen van agonisten en antagonisten, zoals borst en rug- een effectieve manier van trainen is.
Heeft o.a. te maken met sneller en beter tussentijds neuromusculair herstel, waardoor je meer intensiteit kunt stoppen in iedere afzonderlijke oefening/set.


P.S. Wel heel sexy die donuts en dat reeds vóór 22:00, maar ik heb liever iets anders om mijn piemeltje :)
 
Tuurlijk. Met twee verschillende kleuren schoenveters waarschijnlijk. Of dropveters voor de dropsets.
Ik zal je een sprekend voorbeeldje geven. Stel dat ik jou met een erectie in een volle schouwburgzaal op het podium zet en ik laat alle toeschouwers met donuts naar je gooien. Er zal er dan echt wel een om je piemel heen zitten.
Maar of het de beste manier is om een donut om je piemel te krijgen stel ik ter discussie.
Wat hier nu gebeurt is dat jij dan stelt dat dit wel de beste manier is.
Als je een poll zou houden denk ik dat er bijna niemand is die op deze "exotische manier" zijn borstjes traint.
Na 19.00 heb ik weer tijd voor dit soort verbale ping-pong.
Tot dan.
Weet jezeker dat je sig klopt?
"Ik ben niet aansprakelijk voor posts gemaakt na 22.00 uur..."
Bedoel je niet toevallig 10:00 ? ...
Sorry.... kon t even niet laten... :o maar zal me er verder buiten houden...
 
Nou bedankt voor de hulp, denk ik :lol:
 
Back
Naar boven