Fitness Seller

Schema

Bezoekers in dit topic

BrianB

Novice
Lid geworden
27 dec 2018
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
89kg
Vetpercentage
16%
Hey allemaal,

Ik vroeg me af of iemand zou willen kijken naar mijn 'schema'...
Ik train nu een jaar en ik lees op internet veel over dat je 2x per week elke spiergroep moet trainen maar ik kan maximaal 3/4 per week gaan ivm andere sporten (voetbal) en school.

Mijn schema wat ik wil gaan volgen:

MA
Benen (en buik)
Squat 4x 6-8
Leg press 4x 6-8
Leg extension 5x 15-12-12-10-10
Kuiten
Buik

DI
Borst en armen
Bench press 4x 8-10
Incline bench press 4x10
Cable fly 4x10
Pec deck 4x10
Superset: Tricep cable extension 3x10 met cable hammer curl 3x10
Superset: Widegrip skullcrusher 3x10 met EZ bar bicep curl 3x10
Superset: Overhead extension cable 4x10 met dumbell curl 3x10

DO
Rug en schouders
Deadlift 4x 6-8
Bent over row 3x10
Lat pulldown 3x12
Cable row 3x10
Overhead press 4x 6-8
Side raise 4x15
zittend lateral raise 4x 15
face pull 4x15


VR
Benen en buik van maandag herhalen.

De lage reps vooral om hier sterker op te worden en dan de isolatie oefeningen met meer reps.

Ik wil ook beter op mijn voeding gaan letten, ik ben nog bezig met het lezen van stickies over voeding alleen dit vind ik moeilijk te doen omdat ik thuis woon en niet heel veel kan beïnvloeden.
Alvast erg bedankt voor het lezen..

Met vriendelijke groet,
Brian
 
Laatst bewerkt:
Zelf zou ik gaan voor een 5 x 5 SL of een 3x per week FB , vele malen optimaler dan dit bro split schema.

Voeding is met kleine tweaks enigszins makkelijk aan te passen en hoef je geen dedicated full voedingsschema voor te hanteren Bijv :

- Voeding mee naar school , brood met kipfilet , brood met pindakaas kwark , ei
- Eten savonds wat de pot schaft gewoon eten , je bent lang en jong , dus alle voedingsstoffen nodig
- Savonds voor slapen gaan , kwark , handje noten , ei , of eiwit shake mocht je niet aan je eiwitten komen.

Kleine aanpassingen met relatief weinig extra kosten ( zou jezelf ook kunnen bekostigen ) maar met een goed resultaat
 
Ik heb dit weleens eerder gedaan, dit voor 6 weken, ik heb hier wel iets van kracht op gewonnen maar ik dacht dat ik met een split toch iets meer massa zou krijgen..
Verder ben ik niet zoveel op bench en overhead press vooruit gegaan waar ik nu beide niet zo sterk op ben.

Dit deed ik toen:
Squat 5x5 Squat 5x5 Squat 5x5
Bench Press 5x5 Overhead Press 5x5 Bench Press 5x5
Barbell Row 5x5 Deadlift 1x5 Barbell Row 5x5
Weighted Dips 3x5 Weighted Chinups 3x5 Weighted Dips 3x5
Skullcrushers 2x8 Barbell Curls 2x8 Skullcrushers 2x8

+ Side raises
 
Hoezo train je je hamstrings (bijna) niet? Van dit krijg in je benen volop spierdisbalans.
 
Ik had het toevallig niet gezien. Maar ik ben ook niet de enige ofzo bij wie het perongeluk gebeurd.
Je hebt het blijkbaar al een paar keer toevallig niet gezien....
 
Back
Naar boven