Fitness Seller

schema

Bezoekers in dit topic

Arminius

Epic Ruler
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
72.410
Waardering
38.183
ik zou dit eens proberen...

Maandag : Schouders + Benen
Dinsdag : Biceps + Triceps + Buik
Woensdag : Rust
Donderdag : Rug
Vrijdag : Borst + Onderarmen + Buik
Zaterdag : Rust
Zondag : Rust

efkes info : ik ben dus voorstander van de armendag ;) Vroeg me wel af of ik geen problemen zou hebben omdat je met schouders toch redelijk je triceps gebruikt (denk ik toch).
Verder vind ik schouder en benen perfect combineerbaar, ik vind daj benen trouwens benen met alles kan combineren :rolleyes: maar dat is dan mijn idee :p ik ga waarschijnlijk mijn benen bij schouders doen maar als ik tijdnood heb doe ik ze bij rug of borst :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
maandag is wel vrij zwaar: drie spiergroepen... en dan nog benen erbij!
als ik mijn benen getraind heb (squatten dus) moet ik niet meer serieus aan mijn buik beginnen, want dan sta ik ver op instorten :)
heb ook lange tijd benen en schouders samen getraind, maar schouders zijn ook niet altijd een lachertje om te trainen en vaak kon ik de benen niet meer optimaal trainen omdat ik al veel van mijn energie in mijn schoudertraining had gestoken...

ik train mijn benen liever met een kleinere spiergroep (wat de schouders ook al niet zijn).
Maar doe het eens een tijdje en kijk hoe het je afgaat.
voor de rest ziet het er wel proper uit.
 
ja zal eerst effe kijken hoe het gaat voor mijn benen zal ze mss apart nemen :cool: :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
ja die benen-dag lijkt me inderdaad ook overdreven. Als je bedenkt hoeveel spieren er in je benen zitten (hamstrings, quads, etc....), dan kunnen die toch wat meer tijd gebruiken...
 
Back
Naar boven