XXL Nutrition

Schema

Bezoekers in dit topic

jairobfit

Novice
Lid geworden
13 mei 2023
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
72kg
Vetpercentage
9%
Ik ben sinds kort geblesseerd geraakt met voetbal. Nu wil ik 5/6x per week de gym pakken maar kan ik alleen mijn upper trainen. Ik merk dat als ik vaak gym ik beter op me voeding let dan dat ik 2x per week een upper sessie doe. Kunnen jullie mij helpen met een goed schema te vinden dat 5/6 keer per week mijn upperbody traint. Alvast bedankt 💪🏻
 
Maa- Borst
Di- Rug
Woe- schouders
Do biceps-triceps
Vrij repeat
?
 
Ik ben sinds kort geblesseerd geraakt met voetbal. Nu wil ik 5/6x per week de gym pakken maar kan ik alleen mijn upper trainen. Ik merk dat als ik vaak gym ik beter op me voeding let dan dat ik 2x per week een upper sessie doe. Kunnen jullie mij helpen met een goed schema te vinden dat 5/6 keer per week mijn upperbody traint. Alvast bedankt 💪🏻
Als je zo zwaar geblesseerd bent dat je echt niks aan lower body kunt doen, denk ik dat het beter is om je lichaam te laten herstellen en niet of heel licht te trainen.
Maw, er is vast wel iets wat je voor lower of core kunt doen. Of wil je eigenlijk gewoon voor de johny bravo look gaan?
 
Als je zo zwaar geblesseerd bent dat je echt niks aan lower body kunt doen, denk ik dat het beter is om je lichaam te laten herstellen en niet of heel licht te trainen.
Maw, er is vast wel iets wat je voor lower of core kunt doen. Of wil je eigenlijk gewoon voor de johny bravo look gaan?
Het is mijn enkel waar ik geblesseerd bent en opzich is de verhouding nog niet zo erg want me benen lopen erg voor dus totdat nog geen johny bravo 😂
 
Vind ik niet echt optimaal want ik wil 2x per week alles hitte
Dan combineer je. Dat kun je zelf ook wel verzinnen toch ?
Borst-Biceps
Schouders
Rug-Triceps
repeat
 
Als je zo zwaar geblesseerd bent dat je echt niks aan lower body kunt doen, denk ik dat het beter is om je lichaam te laten herstellen en niet of heel licht te trainen.
Maw, er is vast wel iets wat je voor lower of core kunt doen. Of wil je eigenlijk gewoon voor de johny bravo look gaan?
Zonder whey en creatine wordt je niet zomaar Johnny Bravo :D
 
Dan combineer je. Dat kun je zelf ook wel verzinnen toch ?
Borst-Biceps
Schouders
Rug-Triceps
repeat
Klopt kan ik zelf verzinnen alleen vraag me af wat optimaal was.
 
Het is mijn enkel waar ik geblesseerd bent en opzich is de verhouding nog niet zo erg want me benen lopen erg voor dus totdat nog geen johny bravo 😂
Zou toch proberen lower lichtjes/aangepast mee te pakken dan. Bloedsomloop bevordert ook het herstel. Ga je echt alleen upper doen, houd er dan rekening mee dat je voldoende rust neemt. Je gaat al snel te veel doen omdat je er de ruimte voor hebt door het ontbreken van de lowerbody oefeningen.
 
Back
Naar boven