Fitness Seller

schema

Bezoekers in dit topic

angel2345

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
21 mrt 2003
Berichten
3
Waardering
0
kan iemand me helpen aan een schema van dianabol en winstrol met een dableten schema of een combi van die twee al vast bedankt.
 
Ik denk dat je beter was research kunt doen voor je dit soort dingen vraagt. Je kan dergelijke schema's zo overal vandaan vissen. Blijkbaar heb je nog niet voldoende ondezoek gedaan dus... Doe dat eerst even, dan praten we verder. Het gaat wel over je gezondheid bro :thumb:
 
Originally posted by angel2345
kan iemand me helpen aan een schema van dianabol en winstrol met een dableten schema of een combi van die twee al vast bedankt.
Waarom zou je deze 2 stacken, geef eens wat info over jezelf en welke doelen je wil behalen met deze kuur.
 
K vind het wel een vreemde combi, winstrol en dianabol.
 
Dat is nou echt angel wil alleen maar groter worden..
Je weeg all 92 kilo bro....is dat niet mooi genoeg.???
 
Zou nooit dbol en wintrol samen gebruiken aangezine zij beiden zwaar zijn voor de lever. Just my 2 cents
 
Originally posted by oakie
Dat is nou echt angel wil alleen maar groter worden..
Je weeg all 92 kilo bro....is dat niet mooi genoeg.???

Het kan nooit teveel zijn.
 
17AA en dan dubbel op ??? ga je schamen
 
La maar... hij heeft me al een pm gestuurd dat ie inderdaad even verder gaat researchen :thumb:
 
he robin waar kan je het beste info zoek want ik heb daar iemand anders voor die het research doet en die heeft er meer verstand van en die zegt tegen mij dat het wel kan om dat winstron die die werken de slechte eigenschapen van dianabol tegen dus wat heb je er op te zeggen ??????????????
 
het kan juist de slechte eigenschappen versterken...staat heel artikel over op ergogenics....

verder spreek ik ook uit eigen ervaring...ik zou het niet doen...
 
waar voor zo zijken

waar voor zeiken jullie zo en waar voor geven jullie dan niet gewoon raad wat je het beste kunt doen dan zal ik het ook navragen of het goed want het is toch me lichaam dan ben ik er wat wijzer van en dan doe ik het op een goeien manier toch dankje wel alvast aan iedereen ......:D :) :D :)
 
Originally posted by angel2345
he robin waar kan je het beste info zoek want ik heb daar iemand anders voor die het research doet en die heeft er meer verstand van en die zegt tegen mij dat het wel kan om dat winstron die die werken de slechte eigenschapen van dianabol tegen dus wat heb je er op te zeggen ??????????????

Waar die persoon op doelt zal waarschijnlijk de progestragene receptor bezetting van de winstrol zijn... Hierdoor zal je D-Boll minder aromatiseren. Maar het probleem waarop ik doelde was dat ze beide 17aa methyl zijn. Beide dus erg lever belastend. Dus met dit soort kuurtjes kan je meteen je lever een revisibeurt laten geven na de kuur.... Liever niet dus...

En die info...wat dacht je van op het board hier...
 
Trouwens de winstrol zal ook je massawinst van de dbol verminderen...
Maw een zeer ongezonde, en contraproductieve kuur...
 
Back
Naar boven