AndroidHealthClinic

schema

Bezoekers in dit topic

flevox

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 feb 2003
Berichten
9
Waardering
0
Hallo,

ik weeg 65 kg, wil aankomen maar lukt niet. Daarbij heb ik last van mijn schildklier. Eten doe ik genoeg. Wie helpt mij?



0600 gebakken aardappelen, worst en gebakken spek
0700 koffie met koek
0800 5 eieren, halve peperkoek en koffie
1000 4 eieren, 4 boterhammen met kipfilet en appel
1100 tosti
1200 blik erwtensoep en pakje roggebrood
1400 gebakken aardappelen, hele kip groenten
1600 omelet met 4 boterhammen
1800 8 boterhammen met ham, kipfilet en jam
1900 halve lieter shake, noodles en weigtgainer
2000 3 ons kipgfilet, 4 boterhammen en shake
2200 glas wijn, chips, nootjes
2300 portie frieten, frikandellen of anderszins
2400 weightgainer en shake


flevo
 
Damn ik zou hiermee in een week 50 kg aankomen!

Hmm... Ik zou het ff aanhouden en toch maar even kijken of het werkt en goed trainen.

[EDIT]Ik had je chips e.d. niet gezien maar die vette zooi moet je er idd uit laten. En neem lijnzaadolie voor een goede bron van vet. Frikandellen etc eruit. [/EDIT]
 
Laatst bewerkt:
hier kan nog al veel aan worden verbeterd.
gezien je gewicht lijkt het me dat je een snelle stofwisseling hebt, dus ik raad je aan minder maaltijden te eten. de huidige 14 kan je wel halveren. eet om de 2 á 3 uur een goede maaltijd.
dingen als spek,worst,koek,friet,frikandellen,chips zouden er allen uit moeten.
gooi er eens wat eiwitbronnen als kwark, tonijn bij.
daarnaast drink je 3 shakes, ook aan de ruime kant, vervangen voor vast voedsel dus.
en ook je nachtrust lijkt erg weinig (5uur ofzo).
 
Ja hij vreet veel vette shit maar dat is het nog raar dat hij niet aankomt..
 
Originally posted by Elmar
Ja hij vreet veel vette shit maar dat is het nog raar dat hij niet aankomt..

idd heel vreemd. Maar hoelang volg je dit eetpatroon en in hoeverre ben jij hierdoor aangekomen?
wat is overigens je lengte?
en je trainingsschema is ook wel van belang.
Maar idd ik zou ook zo vet als een ton worden.

en volg de tip van zoutzak op en eet meer over een langer tijdsbestek. dus om de 2 a 3 uur
 
Originally posted by Elmar
Ja hij vreet veel vette shit maar dat is het nog raar dat hij niet aankomt..
valt tog wel mee, als je zo'n snelle stofwisseling hebt en je eet dan ook nog eens elk uur ongeveer, vind ik het niet zo gek dat er niet veel wordt opgeslagen...
 
Originally posted by flevox
Hallo,

ik weeg 65 kg, wil aankomen maar lukt niet. Daarbij heb ik last van mijn schildklier. Eten doe ik genoeg. Wie helpt mij?



0600 gebakken aardappelen, worst en gebakken spek
0700 koffie met koek
0800 5 eieren, halve peperkoek en koffie
1000 4 eieren, 4 boterhammen met kipfilet en appel
1100 tosti
1200 blik erwtensoep en pakje roggebrood
1400 gebakken aardappelen, hele kip groenten
1600 omelet met 4 boterhammen
1800 8 boterhammen met ham, kipfilet en jam
1900 halve lieter shake, noodles en weigtgainer
2000 3 ons kipgfilet, 4 boterhammen en shake
2200 glas wijn, chips, nootjes
2300 portie frieten, frikandellen of anderszins
2400 weightgainer en shake


flevo
Wit je zeker dat je dit dagelijks eet? Ik vraag dit omdat mensen die moeilijk aankomen vaak: of hun inname overschatten, of de grote inname compenseren door een periode van weinig eten.
 
idd. die vette snacks eruit (pas op voor je hart): worstm gebakken spek,chips, friet en frikandellen

ik hoop voor je dat die 9 eieren niet allemaal met dooier zijn, anders ben je ook bezig je hart aan het slopen

trouwens.
als jij dit wegkrijgt heb je een buikomvang waar je u tegen zegt: in een maaltijd i liter erwtensoep en 500 gram roggenbrood(bevat veel suikers, pas op)


om eerlijk te zijn; zoek een goed bulkschema hier, wat dit schema is zwaar ongezond,,,
 
wow wat een vreet schema zeg :D

idd al die troep eruit en vervangen door vis ! (vis heeft veel onverzadigde vetten das beter). verder niets meer toe te voegen.. alles is al gezegd wat nodig is.

maak ene nieuw schema gebaseerd op onze adviezen en post em hier :)
 
mmmm je moet specifieker wezen, dit zijn meer dan 5000-7000 kalorieen dat gaat natuurlijk helemaal nergens over, dit eten jongens van 100kg pluz of een tourdefrance fietser ... stel wel serieuze vragen.

Ome Cor
 
Misschien een lintworm, wie weet.........
 
Vette troep moet je zeker mijden.
Ook al blijf je mager, op niet zo lange termijn heb je een zeer grote kans op hart en vaatziekten.
Dit is veel gevaarlijker en ongezonder dan een kuurtje.
 
hoeveel kcal zijn dit!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?! tel eens uit. hier kunnen we niks mee. vette gefrituurde troep, chipe en borrelnootjes eruit alleszins!!!
volgens mij heb je idd een lintworm of heb je idd serieus last v je schildklier (gebruik je hier medicijnen voor?)

Luca
 
Back
Naar boven