MuscleMeat

schemaatje

Bezoekers in dit topic

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
3.264
Waardering
5
Oke, hier een schematje van mij wat ik wil gaan proberen voor 6 tot 8 weken.
Doel; massa, volume, voller worden, zwaarder worden, bulk...


Dit zijn de spiergroepen op zich zelf die getrained worden ( ze worden dus allemaal getrained elke spiergroep; )

Benen
kuiten
Rug
Borst
Traps
schouders
bi's
tri's
onderarmen
abs

Dacht aan het volgende;

MA Rug - kuiten
DI Borst - abs - onderarmen
WO -
DO Benen - Tri's - kuiten
VR Bi's - schouders, abs , Traps
ZA -
ZO -

Paar ophelderingen van mijn kant;

- Traps = 1 oefeningen ( misschien hooguit 2 )
- Kuiten = elke x 1 oefeningen
- Abs ( verdeeld over 2 x , 2 a 3 oefeningen per week

- Borst en schouders samen bij mij = ruk ( voornamelijke reden, teveel press oef.
- Wil eens GEEN ; bi's en tri's samen, en/of de standaard indeling; bi's bij rug en tri's bij borst en omgekeerd.

- Wil de kleine groepen dus 1 x direct aanpakken p. week en 1 x indirect (rug, borst )

- Traps, kuiten wil ik eens lekker op gedeeld hebben... x wat anders

- Ik heb binnen nu en een week 1 xtra hersteldag ( namelijk; ZA )

Wat zijn eventuele op en aanmerkingen ??

Kan iemand eens een aantal varianten geven in een beetje de zelfde lijn ?
 
Ik zie geen problemen, maar hoe ziet je huidige schema eruit?
 
1 oefening voor kuiten, maar hoeveel sets? ben altijd van mening dat je kuiten zwaar moet aanpakken: 6 - 10 sets.
 
Zit wel goed volgens mij
 
Sinds waneer is "Traps" en spiergroep :D

Waarom maar 1 oef kuiten :eek: deze spier is groter dan je borst doe je daar ook maar 1 oef voor ik betwijfel het :rolleyes:

Triceps de dag voor schouders kan mss een probleem zijn als je OH Presses wilt gaan doen.

Train je ook je obliques ?
 
- obliques wordt x of 2 a 3 per maand aangepakt ( 3 of 4 sets per x ;weight stack rotary torso/ misschien side bends ... ) zit gewoon bij m'n abs schemaatje ingevoegd.

- Kuiten hebben op week basis een set of 8 a 9 ... ( over 2 vesrchillende oefeningen ... )

- Borst wordt gewoon 1 x p. week gepakt met een 14 sets totaal...

- Ben er dik 3 weken uitgeweest wat betreft trainen/ eten... effe gewoon helemaal niets. Nu weer beginnen volle bulk bak a.s. ( nee geen AS:D ) maandag.

Verder krijgen we nieuwe apparaten en nog wat andere shit a.s. maandag !

Deze week een 3 x per week rustig full body gedaan om alles weer effe de conditie terug te geven.
 
- obliques wordt x of 2 a 3 per maand aangepakt ( 3 of 4 sets per x ;weight stack rotary torso/ misschien side bends ... ) zit gewoon bij m'n abs schemaatje ingevoegd.

Behoorlijk weinig, denk je dat je je taille om zeep zal helpen?
 
Back
Naar boven