Fitness Seller

Schema's zijn klaar, graag nog wat input van de experts :-)

Bezoekers in dit topic

septentrio

Novice
Lid geworden
27 jun 2013
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
67kg
Hallo allen,

Even beginnen bij het begin:

- 67kg
- 27j
- 182cm

Ik wil nu echt, na jaren van ontevredenheid over mijn smalle postuur, wat gaan veranderen. Doel is dus massa bulken/wat mooie spieren ontwikkelen.

Ik heb al wat bijgelezen, en zowel een voedingsschema als trainingsschema opgesteld. Ik ben een absolute beginner, zonder enige ervaring, en met erg weinig kracht.

Ik heb ook al het volgende aangeschaft: barbells, dumbbells, zo'n 150kg aan schijven en een bench. Het is dus de bedoeling dat ik thuis ga trainen, 3 dagen per week, gecombineerd met 2 dagen lopen (5km).

Kunnen de vele pro's hier op het forum aub even kijken naar zowel mijn voedings- als trainingsschema? Kan iemand mij zeggen of het voorgestelde voedingsschema voor mij te veel is (2.845 kcal, basisbehoefte 1707 kcal, 5 x sport per week is x1,55, en daar ongeveer 500 kcal bovenop)? Het trainingsschema is grotendeels rippetoe's starting strength, maar krijgen abs en armspieren daarin ook genoeg aandacht?


voedingsschema:

zie excel bijlage



Trainingsschema:

A en B afwisselen, 3 dagen in de week met telkens een dag rust:

A
3x5 squat (startgewicht ongeveer 45kg)
3x5 bench press (startgewicht ongeveer 35kg)
1x5 deadlift (startgewicht ongeveer 70kg)
2x8 decline dumbbell bench press (palms facing each other)
3x5 weighted decline crunches

B
3x5 squat
3x5 standing military press
3x5 bent rows
3x5 biceps curls
3x5 weighted decline crunches

Alvast bedankt voor jullie input!
 

Bijlagen

  • voedingsschema.xlsx
    13,7 KB · Weergaven: 108
Ik mis fruit in je voeding, althans een paar bessen en een halve banaan is niet genoeg.
En neem anders een goedkope vitaminepil van x merk erbij.

En wat wou je gaan drinken de hele dag? Water, water, water en thee of koffie (zonder suiker of melk)?