XXL Nutrition

Scheren jullie je nat of droog?

Hoe scheer jij je?

  • Nat

    Stemmen: 27 71,1%
  • Droog

    Stemmen: 11 28,9%
  • Ik scheer me nog niet

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2003
Berichten
4.250
Waardering
5
Ikzelf altijd nat gedaan totdat ik 2 jaar geleden het gemak van zo'n philishave ontdekte.
 
Je wilt zeker alleen van heren weten... Of niet soms?
Lady shave of mesjes tja das weer anders...
 
Ja, eigenlijk wel...

Maar als er vrouwen zijn die zich scheren dan mogen die ook wel reageren hoor :D
 
Altijd nat ... gilette ...

Ma ga ook overstappen naar een philishave, ben het gewoon kotsbeu s'morgens iedere keer met dat scheerschuim ...

Gewoon electrisch .... soon , verry soon ... :D
 
Jup tuurlijk scheren dames... Mag jij raden waar :D
Maar wat ik scheer scheer ik nat. Dat wordt gladder en is lekker makkelijk als je toch onder de douche staat.
 
Nat...alles
:)
 
Droog= lekker snel en die nieuwe Philishave Sensotec (James Bond's shaver of choice ;) ) scheert echt glad.
 
nat.. miss later droog.

maar nat is nog altijd t fijnste
 
Gillette Mach3 Turbo voor m'n gezicht, de 'normale' Gillette Mach3 voor de rest. :)
 
in t begin, jaren geleden scheerde ik me nog met die mesjes, maar sinds 3 jaar nu al met zon philishave. Geweldig apparaat.
 
ik miste trouwens de optie:

als echte bb laat ik een baard staan verdorie!
 
droog, gewoon omdat ik gee tijd heb (lees:vrijmaak) om me nat te scheren. als ik echt niets te doen heb dan wil ik wel eens nat scheren maar dat is nu al een hele tijd terug. Pak wel vaak nog ff na het droog scheren mn scheermesje om ff de vervelende haren weg te werken.

Kreeg trouwens 2,3 jaar terug geloof ik tot tweemaal toe een gratis Mach3 in de bus.
 
Originally posted by dandyman
droog, gewoon omdat ik gee tijd heb (lees:vrijmaak) om me nat te scheren. als ik echt niets te doen heb dan wil ik wel eens nat scheren maar dat is nu al een hele tijd terug. Pak wel vaak nog ff na het droog scheren mn scheermesje om ff de vervelende haren weg te werken.

Kreeg trouwens 2,3 jaar terug geloof ik tot tweemaal toe een gratis Mach3 in de bus.

Die heb ik ook in de bus gekregen en ook nog een aantal van die zakjes scheeremulsie voor de philishave coolskin.
 
Ik miste eigenlijk de optie: beide.
Want het hangt ervan af hoeveel tijd ik heb wat ik doe. Meestal nat, maar met weinig tijd droog. Dat scheerapparaat wat wij hebben is nogal oud en scheert niet zo best meer...
 
door de week droog, moet het 100% glad voor een feestje ofzo dan pak ik m'n Mach3...

:D
 
nat, das het beste ja !
 
Laatst bewerkt:
Scheer me nooit met scheerschuim, krijg ik rode vlekken van op me gezicht. Maak me eerst gewoon nat met water, en daarna lekker scheren. :)
 
Nat, Mach 3
Maar ben het nu eerlijk gezegd wel beu..
Aan degene die een Philishave hebben:

Scheert dit nu werkelijk even glad, en krijg je er geen huidirritaties door omdat je overstapt naar droog scheren ??
 
Originally posted by badboy
Nat, Mach 3
Maar ben het nu eerlijk gezegd wel beu..
Aan degene die een Philishave hebben:

Scheert dit nu werkelijk even glad, en krijg je er geen huidirritaties door omdat je overstapt naar droog scheren ??

Ik heb nu 2 jaar de Philishave Quadra Action en dat ding scheert echt heerlijk glad! De accu is alleen een beetje gaar aan het worden, dus ik wil een nieuwe gaan halen, misschien zo'n sensotec en anders weer een Quadra.

En als je overstapt van nat naar droog, dan moet je je huid idd even de tijd geven om te wennen aan het nieuwe scheersysteem. De eerste 2 weken kan (maar dit hoeft dus niet!) het even een beetje irriteren, maar daarna heb je er geen last meer van...
 
Back
Naar boven