AndroidHealthClinic

Scheren van lichaamshaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guillermo

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.561
Waardering
0
Wie scheert er z'n lichaamshaar? Daarmee bedoel ik borsthaar, okselhaar, benen etc.

Ik scheer mn borsthaar en net voor het eerst okselhaar weggeschoren. Tering he wat brand dat als je er deo op spuit :eek:
Het zal morgen wel flink jeuken :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Ik scheer mijn borsthaar en het haar op mijn buik en rug wel eens af! Zo zie je de resultaten van je training beter!
 
Jah, spierdefinitie komt dan veel beter uit.
 
ik heb zeer weinig haar op mn borst, niet echt zichtbaar, en mn okselhaar scheer ik bij(niet kaal, want das niet mannelijk natuurlijk )
 
scheer borst en boven armen mijn rug kom ik niet bij jammer genoeg want daar groeit toch ook wel wat onkruid:D
maar dat laat ik als het echt zomer word wel harsen!
ben benieuwd of dat lekker aan voelt..pijn is fijn:D
 
Ten eerste moet je geen deo spuiten als je net je oksels heb geschoren! Je hebt daar speciale rollers voor. Dan moet je niet je gewone deo doen. Ik scheer verder ook me benen oksel en armen. En van de zomer laat ik het ook harsen. Kom nico zullen we samen gaan . haha kijken wie het eerst schreeuwd van de pijn ;) haha
 
Borst en been haar amper last van, scheer wel mijn oksels en mijn geslachtsdeel e.d.
 
Ik scheer mn snor en mn baard.. De rest.. Daar blijf ik af.
 
Ligt misschien aan mij, maar kerels die hun benen scheren (om uiterlijke redenen, dus niet voor hun sport of weet ik wat) vind ik echt een beetje fout. Dat is toch niet mooi, een vent met van die geharste beentjes? Of ben ik nou zo gek?
 
ik vind het ook niet echt passen.

Ik scheer mijn borsthaartjes, bovenarmen en baard/snor.
Geslachts deel knip ik bij.
 
Originally posted by Bracke
Ik scheer mn snor en mn baard.. De rest.. Daar blijf ik af.
:thumb:
 
Alles behalve wat op mijn hoofd zit...
 
oksels baard etc.. voorderest niks ja.. van onderen beetje bijwerken
 
Baard scheer ik natuurlijk weg.
Ik scheer mijn okselhaar weg, voor de rest heb heb overal weinig haar. Op me benen blonde haren dus dat vind ik niet erg. Je moet toch nog wel beetje mannelijk overkome. Schaamhaar knip ik bij.

En Oli scheert zijn kont haren er ook zeker af??? :D
 
Ik moet echt alles scheren, ben vreselijk behaard. Kop, snor, baard, schouders, oksels, rug, kont, borst, buik, benen, voeten, alleen m'n armen doe ik (nog) niet. M'n bi's en tri's zijn niet erg behaard en m'n onderarmen vallen ook reuze mee. :D
 
hou alleen mn schaamhaar bij. voor de rest geen overmatig tot geen lichaamshaar. ben allang blij dat ik geen borsthaar heb.
oksels een keer geprobeerd, vond t geen succes. t schuurde en schuurde maar. en toen t eenmaal weer begon te groeien was t ook niet echt een pretje.
 
Als je het bijhoud heb je na een paar dagen er geen last meer van.. even doorzetten. En het ziet er gewoon een stuk frisser uit.
 
Originally posted by Purple
Als je het bijhoud heb je na een paar dagen er geen last meer van.. even doorzetten. En het ziet er gewoon een stuk frisser uit.

dat ben ik met je eens, maar ik heb er zowiezo vrij weinig last van hoor. t is wel zo dat t haar een bron is voor een broeinest van zweetkiemen daarom alleen al zou ik t binnekort weer overwegen.
 
Afhankelijk van hoe massochistisch ik ben gebruik ik hars voor oksels en rug, anders laat ik het maar ..... groeit zo hard weer terug dat het aan het einde van de dag allemaal gaat schuren en jeuken.
 
vroeger m'n hoofd, nu eigenlijk alleen me gezicht en van onder ff knippen.
Ik heb ook niet zo'n grote pluk shag onder me armen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven