XXL Nutrition

Scheren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nix mis mee, geen idee waarom mensen dat gay vinden. Zijn zo van die typische stereotypen.
Zijn vrouwen dan lesbo als ze hun scheren?
 
Nix mis mee, geen idee waarom mensen dat gay vinden. Zijn zo van die typische stereotypen.
Zijn vrouwen dan lesbo als ze hun scheren?

Daar moet je de vraag omgekeerd stellen. Zijn vrouwen lesbo als ze hun beenhaar laten staan?
 
Nix mis mee, geen idee waarom mensen dat gay vinden. Zijn zo van die typische stereotypen.
Zijn vrouwen dan lesbo als ze hun scheren?

Een man hoort gewoon zijn benen niet te scheren (tenzij je je klaarmaakt voor een bb wedstrijd). Net zoiets als een man die zijn hele arm scheert, het ziet er imo niet uit.

De vergelijking met een vrouw vind ik een beetje vreemd. Een vrouw hoort gewoon haar benen te scheren, een man niet. Weet ook zeker dat 99% van de mannen de benen niet scheert, en 99% van de vrouwen wel. Daarom KAN het dus wel enigzins met gay geassocieerd worden. Die ene 1% wat het wel doet bestaat namelijk uit bb'ers en.....juist, gays :D
 
Ik heb ook 1 keer mn hele lichaam geschoren, maar ik voelde me echt net een wijf daarna...Lekker alles maar weer laten groeien. Het enige wat ik scheer is mn borst en mn gezichtshaar.

Ieder zn ding. Als jij je er goed bij voelt, waarom niet.
 
Nix mis mee, geen idee waarom mensen dat gay vinden. Zijn zo van die typische stereotypen.
Zijn vrouwen dan lesbo als ze hun scheren?

Dus als vrouwen ook iets doen is het niet meer gay :roflol:
 
Ik ken genoeg mannen die wél scheren. Vind geschoren benen persoonlijk mooier dan dat krullend haar op de benen :p
Plus je ziet idd de lijnen e.d. beter.
 
Harige boven benen en een kale lul ziet er IMO ook niet uit...njet als mensen die dat streepje vanaf hun navel houden, maar haar boven hun lul weg halen..zo debiel!
 
benen scheren ?

alsje :

[afbeelding niet meer beschikbaar]

:jk:
veel gasten in mijn gym doen een fullbody shave onder de dousche..
heb daar zelf geen problemen mee, ik doe niet aan wedstr. dus scheer me niet (behalve dan mijn balzak)
 
benen scheren ?

alsje :

[afbeelding niet meer beschikbaar]

:jk:
veel gasten in mijn gym doen een fullbody shave onder de dousche..
heb daar zelf geen problemen mee, ik doe niet aan wedstr. dus scheer me niet (behalve dan mijn balzak)

Ze scheren zich compleet in de sportschooldouche? Wat zijn dat voor debielen?
 
Loop jij lekker door de afgeschoren haren heen die op de grond liggen.
 
benen scheren ?

alsje :

fag.gif


:jk:
veel gasten in mijn gym doen een fullbody shave onder de dousche..
heb daar zelf geen problemen mee, ik doe niet aan wedstr. dus scheer me niet (behalve dan mijn balzak)

Doen ze dan ook elkaar? ??? "he henk kan jij dat plekje hieeeerzo ff doen?"
 
Ieder zn ding :roflol:
 
What's next??? Borsthaar en okselhaar scheren haahahhaa.
 
Borst en okselhaar scheren is wel beter.
 
ik doe het zelf niet maar als jij je er prettig bij voelt...waarom niet...
vind het echt niet gay ofzo...eerder veel werk!!!
 
Back
Naar boven