AndroidHealthClinic

Scheren (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dimos

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
2.245
Waardering
17
Vroeg me eigelijk af wie van jullie zijn benen scheert?
Ik ben nu de laatste 2 jaar heel intens met bodybuilding bezig en de laatste maanden scheer ik ook men benen.
Toen ik dit voor het eerst deed keek men vriendin mij wat raar aan en omstaanders begrepen dit ook niet echt.
Kreeg dan opmerkingen...Benen scheren zijn voor wijven of wielrenners.
Maar als passioneel bodybuilder vind ik dit zeker geen probleem.
 
als je wedstrijden doet kan ik dat begrijpen, maar om gewoon rond te lopen zou ik ze toch niet scheren. :P
 
Vind men beenspieren nu veel mooier uitkomen dan voorheen.Twas net een oerwoud.
 
iedereen zn ding
 
Als jij het prettig vindt en of mooi, waarom niet?
 
Niet mijn ding. Als je echt wedstrijden doet of een andere sport op hoog niveau kan ik het begrijpen, maar voor de rest zou ik het nooit doen.
 
zolang je geen pro bent vind ik het onzin...vind het ook zo baby/kinds eruit zien.
 
Ben toch wel benieuwd hoe m'n benen er uit zien zonder haar, spieren komen er wel beter uit dan.
 
Ligt er ook aan hoe lang ze zijn, als ze te lang zijn om te epileren. Ga dan eerst met een tondeuse overheen, niet alles eraf maar zorgen dat ze kort zijn. en dan kun je ze epileren.
 
Benen scheren :roflol:
 
Als je het zelf beter vindt, waarom zou je het niet doen?
Benen zullen inderdaad veel afgelijnder uitkomen.
 
scheren/harsen van benen duurt veel te lang. Gewoon op laagste stand trimmen. Ziet er mooi, schoon en fris uit :) Maar goed je moet geen kippenpootjes hebben anders lijkt het net vrouwenbenen. Ik wordt er ook wel eens op aangesproken. Dan zeg ik gewoon, kerel als je zulke benen hebt dan mag je ze scheren, now shut up emo legs!
 
why not als je je er goed bij voelt top!
 
Heb het 1x gedaan. Voelde me er niet prettig bij en heb het weer laten groeien.
 
What's next? Zittend plassen en make up?
 
Benen scheren ik dacht het niet als het nu voor een wedstrijd is ja ok dan wel anders niet
 
scheren?

waxen is the key


:roflol:
 
Back
Naar boven