MuscleMeat

scheren...

Bezoekers in dit topic

scheren blijven herhalen en de jeuk gaat weg, de eerste keren is het gewoon verevelend er is weinig aan te doen volgens mij
 
wazzup zei:
anderhalf uur... ehm, volgende keer eerst millimeteren met een tondeuze (5 minuten), en dan de rest wegraggen met een mesje (10 minuten) onder de douche.... misschien nog wel sneller ook dan 15 minuten totaal.

Ik weet wel dat wielrenners en sommige andere duuratleten het veel doen (benen scheren dus). Enerzijds om er bij massage geen last van te hebben, anderzijds om bij valpartijen geen haren in de wond te krijgen.
En om geen beestjes d'r in te krijgen onder het fietsen die je gaan steken, geloof me dat is ook niet fijn...Ik scheerde me benen nooit, maar 't was eigenlijk wel nodig ook al ben ik nog zo jong :mad:
 
ik scheer nu nog maar een maandje mijn oksels ... ik begon het lelijk te vinden :)
heb eigenlijk bijna geen jeuk gehad

mn benen scheren doe ik niet voorlopig, vind het ook niet nodig gezien er niks 'vies' aan is
 
ben van plan om men borst te scheren

is er eigelijk al nieuws over die veet creme voor mannen

er was een week of 2 geleden een topic over en het ging getest wordend
 
SideShow zei:
ik scheer nu nog maar een maandje mijn oksels ... ik begon het lelijk te vinden :)
heb eigenlijk bijna geen jeuk gehad

mn benen scheren doe ik niet voorlopig, vind het ook niet nodig gezien er niks 'vies' aan is


Als je je oksels etc scheert scheer dan ook je benen, dat ziet er dan weer niet uit als je alles geschoren hebt en je behaarde benen hebt...
 
Var zei:
Als je je oksels etc scheert scheer dan ook je benen, dat ziet er dan weer niet uit als je alles geschoren hebt en je behaarde benen hebt...

Zeker niet als je een meisje bent :D
 
ja maar ik ben geen meisje :gosh:

ik zal zelfs meer zeggen, ik zou me schamen met kale benen :D
ik vind het gewoon te vrouwelijk i guess ... en daarbij zoo sterk behaard zijn ze nu ook weer niet, ik ben geen aap :)
 
je moet het niet scheren man, je moet het harzen.. blijft het langer weg
 
hm ik heb mijn schaamhaar wat bijgeschoren (niet volledig) de dag voor mijn mondeling examen. ging dus met men maatpak naar school en zat daar smoelen te trekken tot en met om toch maar niet te moeten jeuken vlak voor de leerkracht. hm die had natuurlijk door dat er wat fout was

dus na 2-3 keer scheren geen jeuk meer?
 
niet echt last van haargroei :)
 
calibre zei:
hm ik heb mijn schaamhaar wat bijgeschoren (niet volledig) de dag voor mijn mondeling examen. ging dus met men maatpak naar school en zat daar smoelen te trekken tot en met om toch maar niet te moeten jeuken vlak voor de leerkracht. hm die had natuurlijk door dat er wat fout was

dus na 2-3 keer scheren geen jeuk meer?

timing is ook wel een aardig concept. De eerste keer dat ik die pak shag onder mijn oksels weghaalde jeukte het ook vreselijk, maar gelukkig ging ik direct erna naar bed en de volgende ochtend was het over... ik had er niet aan moeten denken dat ik dat gedaan had vlak voor ik ergens heen had gemoeten. (het is nu overigens over, maar ik scheer ook niet meer echt, alleen even met de tondeuze erlangs (zonder opzetkam))
 
Back
Naar boven