Fitness Seller

scheren... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

builderB

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
11 apr 2005
Berichten
13.868
Waardering
99
oke k heb dus voor het eerst in mn leven mn benen geschoren, tjezis wat een werk man. anderhalf uur, een boterhamzakkie met haar en redelijk gladde benen later, keek tegen een raar fenomeen op: haarloze benen (en armen).... Voor het eerst in ong 10 jaar geloof ik (armen nog langer, k kreeg direct de gedachte dat ik moest oppassen met mn bijziendheid en het snijden van kip). Maar my god, die jeuk soms.... trekt dat weg? Heb het ingesmeerd met Atrix creme met kamille, verzacht wel iets, maar k kan niet bezig blijven. Iemand tips?
 
Ja, die jeuk trekt weg, ik heb nog nooit m'n benen geschoren, maar wel andere lichaamsdelen :D een paar keer scheren en op de kiezen bijten, je moet er even aan wennen.

Ander vraagje, bewaar jij altijd je lichaamshaar in een boterhamzakje? ;)
 
Je zult de eerst 2-3 keer dat je je benen scheert last hebben van jeuk ook dit trekt vanzelf weg deed het zelf ook in de cut voor meer definitie te ontdekken en het werkt.
Maar het is wel effe tanden op elkaar met die jeuk hoor.
 
ik heb bijna nooit last van jeuk .

maar wax het bespaar je tijd en pijn want het is volledig pijnloos :)

en achteraf geen last van rode puntjes
 
Dus jij waxt je benen en wat is dat dan weer als ik vragen mag.
 
big kelvin zei:
Dus jij waxt je benen en wat is dat dan weer als ik vragen mag.

je gebruikt warme wax .

mijn voorkeur is de wax van veet en daarna een strip erover

en voila zachter dan een veertje

bij oksels net hetzelfde blijft een maand stoppelloos :)
 
koetje zei:
je gebruikt warme wax .

mijn voorkeur is de wax van veet en daarna een strip erover

en voila zachter dan een veertje

bij oksels net hetzelfde blijft een maand stoppelloos :)

Zo zeg dat moet ik ook eens proberen weer 1-maand minder scheren onder de oksels.En dat staat zo lekker fris alleen benen scheren doe ik na de cut anders vind ik het er homo uitzien zonder haar op de benen en 1x per jaar in de cut kan ik er nog mee leven.
 
big kelvin zei:
Zo zeg dat moet ik ook eens proberen weer 1-maand minder scheren onder de oksels.En dat staat zo lekker fris alleen benen scheren doe ik na de cut anders vind ik het er homo uitzien zonder haar op de benen en 1x per jaar in de cut kan ik er nog mee leven.


zeker een aanrader , en laat je niet afschrikken van mensen die zeggen dat het pijnlijk is . het voelt aangenamer aan dan een scheerbeurt :cool:

en zeer fris achteraf
 
ik jas standaard een mes bot op mn benen. Is inderdaad ook verschrikkelijk veel werk :(
 
geen last van ingegroeide haren en sjit like that bij het waxen?
 
Ohm over droge huid enzo, als het zulk soort weer is als nu hejje daar al gauw last van. Ikzelf prefereer de Amandel huidolie van Kneipp ofzo. Dat werkt bij mij heel goed, een dag lang nergens last van.
 
oke guys, thnx! zal de verschillende tips zeker gaan proberen
@ centaur: tja je moet wat als je in een studentenhuis woont, kunt moeilijk alle zooi laten slingeren :D ohw ja misschien is er ook wel sprake van een post partum depressie, kan ik nog eens terugkijken ;)
 
Wauw, anderhalf uur, dat is het zeker wel waard voor die 2dagen zonder haar op je benen!
 
Koetje, die warme wax van veet werken die ook voor je borst?
Mn vriendin heeft weleens van die vrouwen strips geprobeerd, maar dan komt er niks mee :p

Vaak scheren zorgt voor huid irritatie
 
Mag ik vragen waarom jij als man die wss geen bb competities doet je benen scheert ? :D
 
Moen zei:
Mag ik vragen waarom jij als man die wss geen bb competities doet je benen scheert ? :D


hahaha ik snap er ook geen hol van :roflol: :roflol:
 
anderhalf uur... ehm, volgende keer eerst millimeteren met een tondeuze (5 minuten), en dan de rest wegraggen met een mesje (10 minuten) onder de douche.... misschien nog wel sneller ook dan 15 minuten totaal.

Ik weet wel dat wielrenners en sommige andere duuratleten het veel doen (benen scheren dus). Enerzijds om er bij massage geen last van te hebben, anderzijds om bij valpartijen geen haren in de wond te krijgen.
 
ik scheer of wax mn benen niet, ik heb van nature uit redelijk lichte haren op mijn benen.
 
Stixxx zei:
ik scheer of wax mn benen niet, ik heb van nature uit redelijk lichte haren op mijn benen.
Ja ik ook. Alleen ziet het er toch niet uit: Bij m'n hamstrings en scheenbeen staat er veel, de rest is kort doordat m'n broek die haartjes afschuurt. :(
 
wazzup zei:
anderhalf uur... ehm, volgende keer eerst millimeteren met een tondeuze (5 minuten), en dan de rest wegraggen met een mesje (10 minuten) onder de douche.... misschien nog wel sneller ook dan 15 minuten totaal.

Ik weet wel dat wielrenners en sommige andere duuratleten het veel doen (benen scheren dus). Enerzijds om er bij massage geen last van te hebben, anderzijds om bij valpartijen geen haren in de wond te krijgen.

Is dat zo erg dan?
 
Back
Naar boven