XXL Nutrition

scherm kapot HTC Touch HD (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

chris 101

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 jun 2008
Berichten
334
Waardering
0
sinds een paar dagen zat er een beetje vocht onder me scherm van me telefoon en zit er ook een andere rare plek in het is een rondje wat van binnen geel is en de rand wit, lijkt net een omelet.
iemand weet of dit onder garantie valt of moet ik zelf een nieuw scherm betalen(kost 170 euro)

gr chris
 
sinds een paar dagen zat er een beetje vocht onder me scherm van me telefoon en zit er ook een andere rare plek in het is een rondje wat van binnen geel is en de rand wit, lijkt net een omelet.
iemand weet of dit onder garantie valt of moet ik zelf een nieuw scherm betalen(kost 170 euro)

gr chris
Hoe is dat vocht eronder gekomen?
 
als je er niets raar mee hebt gedaan kan je em gewoon naar de winkel brengen, de winkel stuurt hem dan op voor onderzoek.
is het een constuctiefout dan zal het onder de fabrieksgarantie vallen en zullen ze het repareren, als het niet een cunstructiefout is zal je de telefoon moeten laten terugkomen, kost je 30,- ofzo of je kan em laten vernietigen.
ga naar winkel, ze leggen je alles uit.

ps nieuw beeldscherm is een optie, te duur bij HTC, bij mij lagen de kosten rond de 220,-
 
volgens mij moet je een nieuwe betalen maar bel dan ff, hoe moeten wij dat weten
kheb mijne vezekerd voor 9eu p maand, als er een barst op zit, meteen vergoed
 
het lijkt ook op een omelet:D
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
gewoon naar de winkel gaan en op laten sturen
 
bel anders even naar de htc service desk.
Misschien herkennnen ze het probleem.
 
voor 300 heb ik een nieuwe voor je :P
 
mijn broer heeft voor z'n LG KU990 via internet een scherm kunnen kopen en er zelf ingezet, kostte hem maar 50... mss voor je HTC ook een optie

iig goedkoper dan dat je het in de winkel laat fixen
 
Back
Naar boven