AndroidHealthClinic

Scheur in spier (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Volgens mij prima😜
 
45B424BE-FDA4-427D-8513-7A782D90EA53.jpeg


Geen tas maar een opblaasbare brace!
 
Laatst bewerkt:
Ai das naar zeg... goed herstel gewenst 3XL. Lange weg te gaan nog lees ik :-(
 
Dacht zo'n fancy jbl box. Beterschap 👍
 
Zit zojuist het consultverslag te lezen en was dus "iets" meer dan een kijk cuff repair

operatie: scopisch naar open geconverteerde cuff repair rechts icm bicepstenodese
indicatie: groot acuut SSP letsel, nu ruim 6 maanden geleden

verslag:
strandstoel, trimano, scopisch starten. biceps deg veranderd. groot cuff letsel niet goed te approximeren. hierop besluiten tot conversie naar open.
incisie. vrijleggen deltoideus. splitsen. gelpi, acromionflake. defect a vue. starten met bicepstenodese mddels 2 corksscrews in de groeve.
vrijmaken van de SSP, iets losmaken van ISP en subscap en release craniaal.
middels speedbridge techniek fixeren op de caput na aviveren. komt met forse spanning wel op de footprint.
cuff geheel dicht.
spoelen. sluiten in lagen
 
Klinkt ingewikkeld. Wat houdt dit in voor je herstel?
 
Klinkt ingewikkeld. Wat houdt dit in voor je herstel?
Zo te lezen een grotere ingreep maar wat het herstel betreft????

Ik moet de 21e op controle en dan krijg ik meer te horen.
 
Zo te lezen een grotere ingreep maar wat het herstel betreft????

Ik moet de 21e op controle en dan krijg ik meer te horen.
Maar hebben ze niet alles uitgelegd?
 
Zo te lezen een grotere ingreep maar wat het herstel betreft????

Ik moet de 21e op controle en dan krijg ik meer te horen.
Dacht dat ze na een ingreep toch wel vertellen hoe t gelopen is? Wat er gedaan is?
Dat deden ze hier iig wel...
 
Niet echt. Ik heb na de ingreep alleen de fysio gezien die de brace aanbracht. Die vertelde wel dat er ook “iets” aan de lange kop van de biceps gedaan was maar niet wat.

Ging ook allemaal heel snel, ik moest om 7uur aanwezig zijn, 8uur bij de voorbereiding, 8:30 OK, 11uur wakker op zaal, 15uur naar huis.

Heb in de tussen tijd alleen verplegend personeel gezien en die fysio.
 
Niet echt. Ik heb na de ingreep alleen de fysio gezien die de brace aanbracht. Die vertelde wel dat er ook “iets” aan de lange kop van de biceps gedaan was maar niet wat.

Ging ook allemaal heel snel, ik moest om 7uur aanwezig zijn, 8uur bij de voorbereiding, 8:30 OK, 11uur wakker op zaal, 15uur naar huis.

Heb in de tussen tijd alleen verplegend personeel gezien en die fysio.
Best apart. Heb zelf recent een behandeling gehad na een hartinfarct en een paar maanden later is onder algehele narcose mijn humerus teruggeplaatst in het schoudergewricht na luxatie. In beide gevallen werd alles uitgelegd en toegelicht...
 
Laatst bewerkt:
Niet echt. Ik heb na de ingreep alleen de fysio gezien die de brace aanbracht. Die vertelde wel dat er ook “iets” aan de lange kop van de biceps gedaan was maar niet wat.

Ging ook allemaal heel snel, ik moest om 7uur aanwezig zijn, 8uur bij de voorbereiding, 8:30 OK, 11uur wakker op zaal, 15uur naar huis.

Heb in de tussen tijd alleen verplegend personeel gezien en die fysio.
Klinkt alsof er gewoon tekort tijd was.
Heb zelf een paar x een leverpunctie ... mocht niet weg na x uur liggen wat normaal is. Maar ook altijd pas na artsbezoek met uitleg over eventuele nabehandeling/nazorg etc.
Dat was ook 8:00 binnen en 14:00 naar huis (in principe dan :o ...kan soms anders gaan...)

Hoop wel dat je de 21ste wat opheldering krijgt.
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
Best apart. Heb zelf recent een behandeling gehad na een hartinfarct en een paar maanden later is onder algehele narcose mijn humerus teruggesplaatst in het schoudergewricht na luxatie. In beide gevallen werd alles uitgelegd en toegelicht...
Na mijn hartklep operatie verschrok ik me rot toen ik ineens die klep hoorde tikken, dat waren ze me vergeten te vertellen 🙈
 
Heftig doe wel rustig aan aub je bent ook niet meer de jongste.

Er is meer als trainen in het leven in sommige fases van je leven.
 
Back
Naar boven