Fitness Seller

Scheur in spier (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

beterschap! komt vast wel weer goed ouwe!
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
Ellende, sterkte!
Ben je beperkt met gebruik ervan tijdens je dagelijkse bezigheden?
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
Ellende, sterkte!
Ben je beperkt met gebruik ervan tijdens je dagelijkse bezigheden?
Tijdens m’n gewone werkzaamheden niet maar als ik “iets” boven m’n hoofd wil doen moet oppassen

Ook m’n slaaphouding heb ik een beetje An moeten passen
 
Een week per centimeter qua genezing.

Mijn linker bicep was 6cm lang op 4cm breed gescheurd. Blijvend letsel. En blijvend zwak punt.
 
Dat soort berichten zijn niet motiverend. Zelfs al squat je een complete knie aan gort je kan nog sterker terug komen dan ooit. Dan zal er voor 3XL vast weer prima te trainen zijn over een tijdje.


Ook Ed Coan heeft zoiets gehad in 2002 en heeft jaren later zijn pr's op squat nog kunnen verbeteren.
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
Was m’n eerste vraag, ingescheurd of afgescheurd. Antwoord volledig afgescheurd.

Toch zijn de mri's wel heilig om meteen exact te weten wat er aan de hand is. Kan geen fysio, echo etc. tegenop. Helaas krijg je 'm pas na lang zeuren bij de arts of een hele duidelijke aanwijzing voor ruptuur.
 
Sterkte 3XL! Spoedig en goed herstel!
 
Was m’n eerste vraag, ingescheurd of afgescheurd. Antwoord volledig afgescheurd.
Heb zelf een afgescheurde infraspinatuspees gehad. Omdat mijn klachten niet serieus werden genomen, was het te laat om de pees met een schroef te fixeren. Resultaat: frozen shoulder. 3 weken fysiotherapie gaven echter vrijwel volledig herstel.
 
Net de uitslag.

Afspraak wordt gemaakt om binnen 6 weken geopereerd te worden (kijkoperatie). Als het vroeg is kan ik dezelfde dag naar huis, later op de dag betekend overnachten.

Daarna 2-3 weken totaal niet gebruiken, als dit goed gaat periode met fysiotherapie maar almetal 4-6 weken van zo min mogelijk gebruik.

Totaalherstel 6-9 maanden 😩
 
Poeh, behoorlijke domper zeg. Succes met je herstel!

Enige idee de prognose is voor de lange termijn?
 
Alles wat ik lees zegt dat een “gerepareerde” pees sterker is dan een normale pees maar dat zegt verder niet veel. Wordt dus afwachten.
 
Als alles goed loopt 21 februari onder het mes. In principe een kijkoperatie.
Pff, zolang wachten nog. Kun je ondertussen ook nog wat bezig blijven?
 
Beetje armen, veel benen.

Paar keer geprobeerd borst, rug alleen met links te trainen maar dat gaat niet lekker.
 
Back
Naar boven